    From: ikaros30 <i...@w...pl>
    Subject: Re: Cyfra+ Nowy soft do Philipsa PVR HD
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Sender: ikaros30 <>
    Date: Mon, 12 Mar 2012 21:59:41 +0100

    Dnia Mon, 12 Mar 2012 17:57:48 +0100, sat_diver napisał(a):

    > Nastał dzień 2012-03-12 13:51, Wmak donosi, że:
    > No to jesteś szczęściarzem, u mnie jak pojawiały się "zwisy", tak po
    > zmianie, są nadal (EPG, biblioteka nagrań).

    A ja powiem tak, do tej pory tuner sam zgłaszał mi potrzebę zmiany
    oprogramowania przy włączaniu choćby ze stanu Standby. Dzisiaj najpierw
    poczytałem wiadomość tutaj o nowej wersji oprogramowania i dopiero później
    poszedłem sprawdzić jak to u mnie jest. Tuner żadnego komunikatu o zmianie
    mi nie dał i włączył się w wersji 114. Sam dałem mu aktualizację
    oprogramowania i zaktualizował się do wersji 116. Testowałem to jakieś 2
    minuty. Przy wyjściu z EPG nie muszę wyłączać wtyczki co było do tej pory
    normą a funkcja Moje Nagrania nigdy nie sprawiała mi problemu. Teraz też
    nie. Może za krótko testowałem. Ale zgłoszę coś innego. Tak dziadowsko
    działającegeo pilota jak ten od Philipsa PVR, jeszcze w życiu nie
    widziałem! Najpierw myślałem, że mam za stare baterie, później okazało się,
    że nie, ale pilot w obojętnie którejkolwiek wersji oprogramowania działa do
    d..y!!! Wyjaśnienie może być następujące: albo Cyfra albo Philips ma
    programistów do dupy albo producent tych tunerów (wcale nie podejrzewam o
    to Philipsa) wali dziadostwo! Dlaczego tak piszę? W ciągu roku wymieniłem
    już 3 tunery Philips PVR HD i każdy miał inną usterkę!
    Każda usterka związana z wieszaniem się tunera ale jednak każda inna.
    Czy Cyfra nie ma na to dziadostwo jakiegoś lekarstwa???

    --
    i...@w...pl