  • 1. Data: 2009-12-18 14:58:19
    Temat: Cyfra + mnie straszy :-))))
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    Właśnie C+ przysłała mi SMS że jak dziś do 19.00 nie zapłacę kasy i nie
    przyślę faxem potwierdzenia to mnie wyłączą :-)))). Problem tylko w tym, że
    kasę chcą za okres, w którym nie obowiązywała mnie umowa (poprzednia wygasła
    1 października, nową zawarłem 28 paź., a oni chcą szmal za całego
    paździocha). Oczywiście stosowna reklamacja na piśmie została przeze mnie
    złożona już koło 3 tygodni temu, a odpowiedzi nie widać ;-). Zobaczymy co
    będzie, jak mnie wyłączą to z klucza piszę wypowiedzenie... Oczywiście nie
    muszę dodawać że wyłączeniem złamią ustawę Prawo Telekomunikacyjne...
    Pozdr.
    RJ

  • 2. Data: 2009-12-18 19:19:37
    Temat: Re: Cyfra + mnie straszy :-))))
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > będzie, jak mnie wyłączą to z klucza piszę wypowiedzenie... Oczywiście nie
    > muszę dodawać że wyłączeniem złamią ustawę Prawo Telekomunikacyjne...
    Witam!
    Zwróć się do Federacji Konsumentów. Mi pomogli w sporze z C+. Najlepiej
    telefonicznie porozmawiaj!
    Pozdrawiam - Waldek

  • 3. Data: 2009-12-19 11:47:56
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > tym, że kasę chcą za okres, w którym nie obowiązywała mnie umowa
    > (poprzednia wygasła 1 października, nową zawarłem 28 paź., a oni chcą

    Głowy swojej nie dam, bo wszystkich umów i regulaminów nie czytałem, ale
    IMO w obecnych regulaminach są takie zapisy jak;
    "Umowa ulega rozwiązaniu na koniec miesiąca kalendarzowego", więc
    prawdopodobnie inna głowa poleci (z uszami).

    > Oczywiście stosowna reklamacja na piśmie
    > została przeze mnie złożona już koło 3 tygodni temu, a odpowiedzi nie
    > widać ;-)
    .
    Może już wypowiedzieli się w regulaminie?

    > Zobaczymy co będzie, jak mnie wyłączą to z klucza piszę
    > wypowiedzenie...

    Na złość cyfrze odmrozisz sobie uszy? (retoryczne)

    > Oczywiście nie muszę dodawać że wyłączeniem złamią
    > ustawę Prawo Telekomunikacyjne

    W którym fragmencie?

  • 4. Data: 2009-12-19 12:06:06
    Temat: Odp: Cyfra + mnie straszy :-))))
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > W którym fragmencie?

    Pewnie chodzi o to, że nie wolno z powodu zadłużenia z tyt. jednej umowy
    obciążać innej.

  • 5. Data: 2009-12-21 09:12:53
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Pewnie chodzi o to, że nie wolno z powodu zadłużenia z tyt. jednej umowy
    > obciążać innej.

    Problem w tym, że nie jestem zadłużony :-). To oni tak uważają, bo w ich
    egzdemplarzu jest napisane że Okres minimalny kończy się 31.10, a w moim
    jakimś dziwnym trafem że 01.10 :-))). Dlatego marudzą o kasę za
    październik...
    Uprzedzając pytanie piszę od razu: to jest aneks przysłany przez C+, nie
    jest podpisywany przeze mnie, więc nie ma opcji że podpisałem coś nie
    czytając do końca ;-)))

  • 6. Data: 2009-12-21 09:39:22
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > Uprzedzając pytanie piszę od razu: to jest aneks przysłany przez C+,
    > nie jest podpisywany przeze mnie, więc nie ma opcji że podpisałem coś

    A jednak.
    Cytat z końca ;
    "Zmiany Regulaminu/Umowy wydane w czasie trwania Umowy będą wiązały
    Abonenta, jeżeli ich treść zostanie mu doręczona, a Abonent nie wypowie
    Umowy w terminie 14 dni od daty ich doręczenia Abonentowi."
    Cyfra ma świetlaną przyszłość mając takich klientów jak TY. Wydatnie się
    przyczyniasz do poprawy jej wyników finansowych, a że ja cyfry nie
    cierpię, to pewne wnioski nasuwają się same.

  • 7. Data: 2009-12-21 09:47:57
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > A jednak.
    > Cytat z końca ;
    > "Zmiany Regulaminu/Umowy wydane w czasie trwania Umowy będą wiązały
    > Abonenta, jeżeli ich treść zostanie mu doręczona,

    Przecież Aneks został mi doręczona :-). Aneks, a nie zmiana regulaminu, to
    dwie różne rzeczy... Mam go w aktach. Nawet wysłałem jako załącznik do
    reklamacji kopię tegoż aneksu...

    > a Abonent nie wypowie Umowy w terminie 14 dni od daty ich doręczenia
    > Abonentowi."

    Wypowiedzieć umowę można z wielu różnych powodów, ale raczej nie z tego, że
    wycofało się z rozwiązania umowy na czas nieokreślony i przedłużyło ją na
    kolejny "Okres minimalny" :-))). Wtedu jest tylko Aneks, przysyłany przez C+
    abonentowi, a w rzeczonym aneksie jest podany koniec tego okresu, który w
    moim egzemplarzu nastąpił 01.10.2009, a w egzemplarzu C+ 31.10 :-))). Czary
    jakieś czy co???

    > Cyfra ma świetlaną przyszłość mając takich klientów jak TY.

    Możesz rozwinąć?

  • 8. Data: 2009-12-21 09:49:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Okres minimalny kończy się 1 dnia miesiąca?
    Niemożliwe, to jakiś błąd musiał być, nigdy tak nie było.
    Zapewne błąd drukarski, nie ma tam wcześniej zamazanej cyfry "3" ? ;-)

    Jeśli nie, powinieneś im zeskanować i wysłać ten Twój aneks, może
    znajdziecie jakieś polubowne rozwiązanie.
    W takich sprawach tak najlepiej chyba działać, na ostro nic nie wygrasz
    zapewne.