  • 1. Data: 2009-12-17 08:56:11
    Temat: N - MGM
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Czy na platformie N, program MGM nadaje cały czas w jakosci HG czy tylko
    wybrane filmy?

    Podobne pytanie odnosnie TVP HD - czy cały czas leci w jakości HD?

    Pozdrawiam
    zorka

  • 2. Data: 2009-12-17 09:28:09
    Temat: Re: N - MGM
    Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl>

    > Podobne pytanie odnosnie TVP HD - czy cały czas leci w jakości HD?

    Namietnie nie ogladam ale co przelacze to zawsze jest w HD

    Pozdr.
    Ziomall

  • 3. Data: 2009-12-17 09:36:02
    Temat: Odp: N - MGM
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Namietnie nie ogladam ale co przelacze to zawsze jest w HD

    TVP HD z założenia zawsze jest w HD.
    Przez to jest tam sporo powtórek, bo nie puszczają jak to mają w zwyczaju
    inne stacje HD upscalowanych innych materiałów.

  • 4. Data: 2009-12-17 09:45:26
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Nie chce tworzyc nowego tematu a mam jeszcze pytanie.
    Sprawa dotyczy platformy N.

    Czy do dekonera HD z nagrywarką dają punkt dostepowy DAP-1160, czy moze
    należy go sobie zorganizowac we własnym zakresie?

    Pozdr
    zor

  • 5. Data: 2009-12-17 10:01:00
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    zorka pisze:
> [...]
    >
    > Czy do dekonera HD z nagrywarką dają punkt dostepowy DAP-1160, czy moze
    > należy go sobie zorganizowac we własnym zakresie?

    we wrześniu nic takiego nie dawali,

    pozdr,

  • 6. Data: 2009-12-17 10:21:36
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > we wrześniu nic takiego nie dawali,

    Dzwoniłem do punktu "N" i okazało się , że nie dają. Nawet nie wiedzą gdzie
    to mozna kupić i za ile.
    Mowia, że mozna se/sobie połączyć kablem z routerem, ale w moim przypadku
    kabel musiałby iść przes srodek domu.
    Tak więc kicha.

    Pozdr
    zor

  • 7. Data: 2009-12-17 10:23:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Nie chce tworzyc nowego tematu a mam jeszcze pytanie.
    > Sprawa dotyczy platformy N.
    >
    > Czy do dekonera HD z nagrywarką dają punkt dostepowy DAP-1160

    LOL.
    Jasne, do tego jeszcze samochód klasy D do wyboru. ;-)

  • 8. Data: 2009-12-17 10:32:20
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    > Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości

    > LOL.
    > Jasne, do tego jeszcze samochód klasy D do wyboru. ;-)

    Sciągam z ciebie plonka :-).
    Jesteś człowiekiem bardzo mało wymagającym (w pewnych kwestiach).

    Czy wymagania aby w zestawie był kabel HDMI też jest zbyt wygórowane twoim
    zdaniem (jedni dają inni nie)? A może zwykły euro to też zbyt wiele? Z kabel
    zasilający? Czy uważasz, że powinny być w zestawie baterie do pilota czy
    nie? Sporna kwestia tak na dobrą sprawe. Gdzie jest granica? Sprawa umowna!

    Na stronie "N" jest pokazane połączenie dekodera z routerem poprzez
    DAP-1160. Nie ma ani słowa, że elementu DAP-1160 nie ma w zestawie. Nie ma
    tez ani słowa, że jest. Stad moje pytanie. Pytanie a nie ŻĄDANIE.

    ---
    zorka

  • 9. Data: 2009-12-17 11:06:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości news:

    > Czy wymagania aby w zestawie był kabel HDMI też jest zbyt wygórowane twoim
    > zdaniem (jedni dają inni nie)?

    Tak.

    >A może zwykły euro to też zbyt wiele?

    Bardzo często.
    To samo dotyczy kabla USB jeśli już pytasz.

    >Z kabel zasilający? Czy uważasz, że powinny być w zestawie baterie do
    >pilota czy nie?

    Nie ma takiego obowiązku.
    Przeważnie nie dodają.

    > Na stronie "N" jest pokazane połączenie dekodera z routerem poprzez
    > DAP-1160.

    Czy jak na stronie producenta samochodów pokażą tankujący samochód , to
    będziesz oczekiwał, że przy zakupie samochodu, dostaniesz za friko stację
    benzynową?

    >Nie ma ani słowa, że elementu DAP-1160 nie ma w zestawie.

    Cały czas popełniasz błąd logiczny.
    Jeśli sprzedawca się nie chwali że jest, to lepiej przyjąć że nie ma.
    Zazwyczaj sie sprawdza.
    A Ty na siłę chcesz postępować odwrotnie.

  • 10. Data: 2009-12-17 11:32:31
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    > Tak.

    > Bardzo często.

    Co bardzo często? Zbyt wiele czy nie?

    > To samo dotyczy kabla USB jeśli już pytasz.

    Nie pytam o kabel usb.

    > Nie ma takiego obowiązku.
    > Przeważnie nie dodają.

    Czego nie dają, kabla zasilającego czy baterii? Bo ja od kiedy pamietam
    zawsze otrzymuje wraz ze sprzetem kabel zasilający i baterie do pilota.

    > Czy jak na stronie producenta samochodów pokażą tankujący samochód , to
    > będziesz oczekiwał, że przy zakupie samochodu, dostaniesz za friko stację
    > benzynową?

    Wiesz było by fajnie gdyby dali krótka informację, że elementu DAP-1160 nie
    ma w zestawie. Nic więcej.

    http://n.pl/n/info/internet.html

    > Cały czas popełniasz błąd logiczny.
    > Jeśli sprzedawca się nie chwali że jest, to lepiej przyjąć że nie ma.
    > Zazwyczaj sie sprawdza.
    > A Ty na siłę chcesz postępować odwrotnie.

    To twoj punkt i sposób widzenia świata. Twoja sprawa.