  • 1. Data: 2003-05-15 06:21:19
    Temat: Cyfronet
    Od: "Yaboll" <w...@y...sraczka.pl>

    Witam
    Orietuje sie ktos jak ostatnio chodzi cyfronet??
    Chodzi mi o wziecie go w celach komercyjnych. O problemach z wyjsciem na
    tpsa zdaje sobie sprawe, ale przegladajac archiwa grup (dosyc stare)
    zawuazylem posta odnosnie tego iz wszyscy klienci inwidualni "hasaja" po
    przycientych laczach do 20mbps.
    Czy jest to prawda? Czy moze cyfronet zaprzestal stosowaniu takiej praktyki.

    Yaboll
    Kiedy ci na świecie źle, gdy zakochasz się w dziewczynie,
    A ta larwa nie chce cię, wypij wino to ci minie.

  • 2. Data: 2003-05-15 10:30:49
    Temat: Re: Cyfronet
    Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)

    On Thu, 15 May 2003 06:21:19 +0000 (UTC) I had a dream that Yaboll
    <w...@y...sraczka.pl> wrote:
> [...]
    >tpsa zdaje sobie sprawe, ale przegladajac archiwa grup (dosyc stare)
    >zawuazylem posta odnosnie tego iz wszyscy klienci inwidualni "hasaja" po

    Do 20milibitów? Jak sobie wyobrażasz "hasanie"?

    >Czy jest to prawda? Czy moze cyfronet zaprzestal stosowaniu takiej praktyki.

    Na pewno nie ma obcinania do 20milibitów, na pewno nie wyciągasz mniej niż
    masz w umowie, często właśnie więcej, zapytaj na pl.regionalne.krakow,
    to ogólnie się dowiesz, jak to jest.

    Moim zdaniem, jak nie potrzebujesz cały czas się łączyć do Polpaka, to
    jest to bardzo opłacalne.

  • 3. Data: 2003-05-16 07:11:44
    Od: " dragonite" <d...@N...gazeta.pl>

    G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) napisał(a):

> [...]
    > specyficzne poglądy, a nie moich byłych, obecnych i przyszłych pracodawców.

    Powiem tyle nie radzę brać cyfronetu jest strasznie obciążony wszystkie
    uczelnie krakowskie z niego korzystają i tak koło godziny 10 do 15 bardzo
    ciężko otworzyć jakąś stronę. Wiem bo często korzystam z uczelnianiego neta.
    Już lepiej innego dostawcę np. netię lub supermedie w ostateczności może być
    KKI

  • 4. Data: 2003-05-16 10:49:09
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik " dragonite" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    neta.
    > Już lepiej innego dostawcę np. netię lub supermedie w ostateczności może

    Ciekawy ranking..

    Z#

  • 5. Data: 2003-05-16 11:22:29
    Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)

    On Fri, 16 May 2003 07:11:44 +0000 (UTC) I had a dream that dragonite
    <d...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    >Już lepiej innego dostawcę np. netię lub supermedie w ostateczności może być

    Eh, uczelnie i klienci edukacyjni korzystają z zupełnie innych łączy
    niż klienci komercyjni i są podpięci do zupełnie innego AS.