  • 1. Data: 2003-05-12 07:02:30
    Temat: atcom-jak działa
    Od: "zenka kowalska" <z...@N...gazeta.pl>

    Witam wszechobecnych, mało jest listów z opiniami na temat firmy Atcom
    swiadczącej min. stały dostęp do internetu. Mam pytanie czy to działa i jak
    działa? Jaki maja transfer realny , jakie ceny w poszczególnych lokalizacjach
    i czy warto to założyć. Bede wdzieczna za kazda odpowiedź, CZekam

  • 2. Data: 2003-05-12 10:44:17
    Temat: Re: atcom-jak działa
    Od: Darek <d...@n...waw.pl>

    zenka kowalska wrote:
> [...]
    > działa? Jaki maja transfer realny , jakie ceny w poszczególnych lokalizacjach
    > i czy warto to założyć. Bede wdzieczna za kazda odpowiedź, CZekam

    napisz jakie lacze i jaka lokalizacja. ja uzywam 1,5 Mbps od nich na
    Ochocie i jestem zadowolony. Minusy ostatnim razem to "zatkany" styk
    z icm przez co transfery z sunsite.icm.edu.pl sa dziadowskie. Czy to
    wina Atcomu czy nie, niewiem. Ogolnie jestem zadowolony. Cenowo chyba
    najlepiej w Wawie. Acha mi podciagneli kablem wiec jestem
    nieuswiadomiony jak wygladaja uslugi via radio.

    Darek
    darek(at)glinki.waw.pl

  • 3. Data: 2003-05-13 06:22:56
    Od: "zenka kowalska" <z...@g...pl>

    Darek <d...@n...waw.pl> napisał(a):

> [...]
    > darek(at)glinki.waw.pl
    >
    > Witam,dzięki za odzew!!! łącze radiowe , nie wiem ile Mbps ogólnie ale dla
    15 osób ma być po 256 kbps z minimalnym cirem 16 kbps , też na ochocie (przy
    hali banacha) , proponują 300 zł za instalację i 85 zł miesiecznie ( dużo ?,
    mało?).Ogólnie radiowe czy kablowe jest lepsze? Ile osób u Ciebie korzysta z
    tego łącza i jaki macie średnie transfery?

  • 4. Data: 2003-05-13 10:16:59
    Od: Darek <d...@n...waw.pl>

> [...]
    > mało?).Ogólnie radiowe czy kablowe jest lepsze? Ile osób u Ciebie korzysta z
    > tego łącza i jaki macie średnie transfery?

    tak wiec u nas jest 1.5 Mbps na ok 16 uzytkownikow. lokalizacja to park
    szczesliwicki (zobacz mapke http://glinki.waw.pl). u mnie zrobilismy
    sciepe na infrastrukture (switche, kable i inne takie) wiec lacze mamy
    nie dzielone na poszczegolnych uzytkownikow. cenowo to teraz wychodzi
    niemal tak samo. roznice to taka ze my sami "administrujemy" swoim
    laczem :) co do roznic kabel vs. radio nie potrafie Ci powiedziec. nie
    uzywalem radia :)
    sredni transfer jak jest w sieci spokoj to ok 150 kb. wszakze udalo mi
    sie osiagnac 180 kb czyli max jak na ta przepustowosc. kazaa i inne
    takie juz nie obciazaja lacza :) nastapilo chyba zmeczenie uzytkownikow
    ta forma sciagania :)

    Pozdrawiam
    darek(at)glinki.waw.pl

  • 5. Data: 2003-09-27 00:45:11
    Od: "p0is0n" <p...@g...ids.pl>

    "zenka kowalska" <z...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > mało?).Ogólnie radiowe czy kablowe jest lepsze? Ile osób u Ciebie korzysta
    > tego łącza i jaki macie średnie transfery?
    Pytanie jest dobre. Ogolnie firma wyglada OK - sa podpieci do WIXa i pingi z
    Australii tez dochodza w miare rozsadnie, ale kiedy ja na Ochocie ( prawie
    przy samym pl. Narutowicza) sie do nich zglosilem to zaczeli cos marudzic,
    mieli kogos do mnie przyslac na rekonesans ale w koncu mnie olali , nawet
    nie informujac telefonicznie ( 12 os. grupa chetnych).
    Teraz z kolei dosc aktywnie dziala w " naszych " okolicach kilka firm np.
    DAG, ESCOM, ATP etc. Wygladaja na malych providerów, ceny u wszystkich
    podobne i podobne do Atcomu. Jak by ktos cos wiedzial o ww. firmach to
    prosze o info.

    przemek
    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 6. Data: 2003-09-27 20:36:27
    Od: Darek <d...@n...waw.pl>

> [...]
    > mieli kogos do mnie przyslac na rekonesans ale w koncu mnie olali , nawet
    > nie informujac telefonicznie ( 12 os. grupa chetnych).

    hehehe w Atcomie czytaja newsy wiec pewnie zareaguja :)

    /

    a czy Ci pozostali sa wpieci do wixa ?

    Darek

  • 7. Data: 2003-09-28 14:40:50
    Od: Marcin Gondek <d...@n...e-utp.net>

    Darek wrote:

    > a czy Ci pozostali sa wpieci do wixa ?

    http://www.wix.net.pl/partner.php

    i gix

    http://www.gix.net.pl/czlonkowie.html

    -----------
    Marcin Gondek / Drixter * ICQ 99230394 * GG 5576693 * MG8-6BONE
    perl -le's&&\$2)84%2<%X540|.%4&*y^BSD|\!->~X^w: .a-{@-^/print;'
    *RBL Lookup - http://rbllookup.sourceforge.net - check your ip*

  • 8. Data: 2003-09-29 08:12:18
    Od: Darek <d...@n...waw.pl>

    Marcin Gondek wrote:

    > http://www.wix.net.pl/partner.php
    >
    > i gix
    >
    > http://www.gix.net.pl/czlonkowie.html

    heh mozemy podziekowac koledze za linki. w sumie pytanie bylo retoryczne
    ale moze tylko dla mnie.

    Darek

  • 9. Data: 2003-09-29 20:17:43
    Od: d...@w...sobie.to

    p0is0n <p...@g...ids.pl> wrote:

> [...]
    > mieli kogos do mnie przyslac na rekonesans ale w koncu mnie olali , nawet
    > nie informujac telefonicznie ( 12 os. grupa chetnych).

    Sprawdze, ale pewnie grupa byla za mala. To tak wyglada, ze jesli ma sie
    nadawac do uzytku, to pewna pula pieniedzy musi sie zebrac. Inaczej wstyd
    robic. Budynki male, albo takie, gdzie sa same staruszki sa nieco spalone
    na wejsciu.

> [...]
    > DAG, ESCOM, ATP etc. Wygladaja na malych providerów, ceny u wszystkich
    > podobne i podobne do Atcomu. Jak by ktos cos wiedzial o ww. firmach to

    Jesli moge bys wiarygodny, to Escomu nie polecam [do 4M juz od 50zl ;) ],
    Reszty nie znam.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    21. If your roommate comes home after midnight, hit him/her on the head