  • 1. Data: 2012-01-22 11:05:56
    Temat: Czego NIE robić przed przejściem dla pieszych z ruchem kierowanym...
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=y3eQcT3NkiI

    Ludzie są głuuuupi... :/

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 2. Data: 2012-01-22 20:31:08
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości
    news:xn0htecoscr9s2m000@news.gazeta.pl...
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=y3eQcT3NkiI

    > Ludzie są głuuuupi... :/

    Najlepiej od razu wydać wyrok. Mieszkałem w kraju w którym takie
    przechodzenie było uznawane za
    zupełnie normalne i nawet policja nie reagowała. Co innego wejść pod auto
    ale tu ich ktoś jednak wpuścił.
    I pewnie by normalnie przeszli gdyby ich ktoś nie pogonił trąbieniem tak że
    wleźli prosto pod auto.

  • 3. Data: 2012-01-22 21:08:22
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:jfho7g$6s2$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    > ale tu ich ktoś jednak wpuścił.
    > I pewnie by normalnie przeszli gdyby ich ktoś nie pogonił trąbieniem tak

    Ja kilka dni temu miałem sytuację taką, że wlazł mi przed maskę na przejściu
    dla pieszych jakiś debil nie zwracając nawet uwagi na nadjeżdżające
    samochody oraz nie zauważając, że ma czerwone światło. Odruchowo moja ręka
    wylądowała na klaksonie i dzieki temu, że za idiotę pomyślałem wcześniej,
    nie doszło do tragedii.
    Debil musiał się wykrzyczeć i nawtykać mi od ch..... i sk....ów, zatrzymujac
    przy tym ruch samochodów, a później pieszych. Skakał jak zadziorny kogucik
    próbując wskoczyć mi na maskę VAN-a. Żałuję, że nie mam zamontowanej
    kamerki, bo byłby fajny materiał na YT:)

  • 4. Data: 2012-01-22 21:13:49
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 01/22/12 21:08, Plumpi wrote:
    (ciach)
    > mam zamontowanej kamerki, bo byłby fajny materiał na YT:)

    Trzeba było wysiąść i mu zajebać w ryj.

  • 5. Data: 2012-01-22 21:28:18
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Plumpi" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zadziorny kogucik próbując wskoczyć mi na maskę VAN-a. Żałuję, że nie mam
    > zamontowanej kamerki, bo byłby fajny materiał na YT:)

    Są i takie sytuacje ale to niczego nie dowodzi. Tutaj na zielonym nawet
    czasami
    nie da się przejść bo auta z prostopadłej też mają zielone. Taki kraj że
    każdy każdego
    pierdoli.

  • 6. Data: 2012-01-22 21:33:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin chochlik_drukarski

    > Najlepiej od razu wydaae wyrok. Mieszka?em w kraju w którym takie
    > przechodzenie by?o uznawane za
    > zupe?nie normalne i nawet policja nie reagowa?a.

    To po cholerę tam w ogóle są światła?

  • 7. Data: 2012-01-22 22:24:56
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba było wysiąść i mu zajebać w ryj.

    Myślisz, że to było takie łatwe, kiedy mało co się nie popłakałem ze
    śmiechu, widząc jego reakcję jak biedak nie może doskoczyć do szyby :)

  • 8. Data: 2012-01-22 23:12:02
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2012-01-22 22:24, Plumpi pisze:
    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Myślisz, że to było takie łatwe, kiedy mało co się nie popłakałem ze
    > śmiechu, widząc jego reakcję jak biedak nie może doskoczyć do szyby :)

    sie nie podniecaj, se-2 zapal :P, wyluzuj, jedź dalej ;)
    A taki pacjent wreszcie sie sam wyeliminuje - jak na filmiku z
    pierwszego postu ;).

  • 9. Data: 2012-01-23 12:03:15
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl>

    megrims wrote:
    > On 01/22/12 21:08, Plumpi wrote:
    > (ciach)
    >
    > Trzeba było wysiąść i mu zajebać w ryj.

    Ale po cholerę tracić czas na debila :)

    \SK

  • 10. Data: 2012-01-23 12:07:22
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl>

    Plumpi wrote:

> [...]
    > zadziorny kogucik próbując wskoczyć mi na maskę VAN-a. Żałuję, że nie mam
    > zamontowanej kamerki, bo byłby fajny materiał na YT:)

    Miałem podobnego gościa. Wlazł na czerwone bez oglądania. Na klakson ustawił
    się w pozycji "biorącego samochód na klatę". Wyglądał tak jakby się chciał
    bić z samochodem. Oczywiście jeszcze głośno pyskował. Ot, Prawdziwy
    Idiota(tm) :)

    pzdr
    \SK