  • 91. Data: 2014-10-13 09:15:03
    Temat: Re: Czemu iPhone6 jest wciąż najszybszy?
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 12 Oct 2014 20:55:34 +0200, Pszemol wrote:

    > W czasie pisania długiego maila, jak rozumiem... przykre.

    Nie, jak zwykle nie rozumiesz. :-) Co może być przykre, fakt.

    > No super. Ciekawe tylko że do tak drastycznych środków muszą
    > się posuwać - nie wystarczy ubić zwiśniętej aplikacji? Co to za
    > ch**y system? Jakieś Windows 95 co jedna apka mogła położyć?

    Momencik, to tej wymyślonej koleżance ten fon jednak zawisł, czy
    niekoniecznie? Bo właśnie widzę klasyczne iClownowe spieprzanie od
    meritum. :-)

    > Fajnie byłoby gdybyś Ty sobie doczytał i przestał wyliczać WDT
    > jako zaletę bo w normalnych sytuacjach, gdy telefon nie dostanie
    > strzała z ESD po wyładowaniu piorunem czy coś w tym stylu to
    > watchdog nie powinien "uzdrawiać" telefonu zwieszonego za przyczyną
    > błędów w oprogramowaniu...

    Nie prosiłem osiołka, żeby jednak poczytał? :-)
    Watchdog, między innymi, właśnie od tego jest. By nie dopuścić do
    kulkudniowego zwisu, co sobie tutaj wymyśliłeś.

    PS. Nim Ci całkiem puszczą zwieracze, ja bym sprawdził czy ajfon
    przypadkiem tez nie ma WDT, bo może się iPajacykowi być póżniej ciężko
    wycofywać (jakby się okazało, że WDT to jest objawienie na miarę MMSa)
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 92. Data: 2014-10-13 09:47:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Wiesz co, trzymałbyś się tematu bo takimi odzywkami dajesz wyraz
    > swojemu otępieniu...

    powiedział Pszemol, który nie rozumie słowa pisanego

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 93. Data: 2014-10-13 12:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > No więc napisałem nie częściej niż raz w tygodnie więc przez
    > 2,5 roku wyłączałeś awaryjnie telefon nie więcej niż 130 razy :-)

    A to akurat prawda.
    Taki warunek mozemy postawić. Z tym ze wyłączałem awaryjnie duzo duzo
    rzadzeij.

    > Czyli konkluzja jest taka, że Twój Samsung Galaxy S Plus jest wadliwy
    > skoro wymaga tak częstych i nieustannych resetowań... Pamietasz
    > co się stało że tak się porobiło czy było tak już od nowości?
    > Bo wiesz, to nie jest normalne.

    Oczywiscie ze cos jest nie tak.
    Tylko weź to reklamuj... Pani, 5 razy w ciagu dwóch lat nikt sie nie mógł
    do mnie dodzwonić.
    Wiesz co robi serwis? Wgrywa nowy soft i oddaje...

    Co robiłem - nie jestem w stanie tego sobie przypomniec przy tak losowej
    awaryjnosci.
    Bede niedługo wgrywał andka 4.x, zobaczymy czy problem bedzie sie
    powtarzał.

  • 94. Data: 2014-10-13 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Waldek Godel n...@o...info ...

    > Mnóstwo takich "zepsutych" telefonów, głównie Szajsungów, naprawiłem
    > wyłączając używanie 4G. Bo sporo telelefonów, głównie Szajsungów, bardzo
    > słabo sobie radzi z fallbackiem do 3G przy połączeniu przychodzącym.

    Zmieniłem. :)
    Czy ta zmiana da jakies negatywme efekty?

  • 95. Data: 2014-10-13 15:45:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 13 Oct 2014 10:59:59 GMT, Budzik napisał(a):

    > Zmieniłem. :)
    > Czy ta zmiana da jakies negatywme efekty?

    Brak obsługi LTE. Czasem będzie wolniej, ale czasem nawet szybciej

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 96. Data: 2014-10-13 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Waldek Godel n...@o...info ...

    > Brak obsługi LTE. Czasem będzie wolniej, ale czasem nawet szybciej

    LTE to ja chyba nie mam w tym telefonie bo on juz lekko leciwy (+2 lata jak
    go kupiłem)
    Dzieki, spróbuje.

  • 97. Data: 2014-10-13 19:39:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >No więc napisałem nie częściej niż raz w tygodnie więc przez
    >2,5 roku wyłączałeś awaryjnie telefon nie więcej niż 130 razy :-)

    Ja troche tych Samsungow uzywam i nie przypominam sobie abym musial
    baterie wyciagac, choc nie wykluczam ze sie moglo zdarzyc. Ale nie co
    tydzien, ani co miesiac, tylko raz, gora dwa ...

    W jednym owszem - wyciagalem, ale nie pomoglo i pojechal do serwisu, w
    drugim podobnie - wyciagalem, ale tez nie pomoglo. Tu przynajmniej
    wiadomo - firmware sie uszkodzil, resetowal sie w czasie bootowania
    ... no i tak sie w kolko resetowal i bootowal, przerwac sie tego
    klawiszami nie dalo ...

    >Czyli konkluzja jest taka, że Twój Samsung Galaxy S Plus jest wadliwy
    >skoro wymaga tak częstych i nieustannych resetowań...

    Cos takiego doswiadczam, ale to na karcie Aero2, wiec cholera wie
    czyja to wina ..

    J.

  • 98. Data: 2014-10-13 19:39:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > powiedział Pszemol, który nie rozumie słowa pisanego

    Twoja duża pewność tego że rozumiesz co czytasz jest
    wprost proporcjonalna do poziomu niezrozumienia tego co czytasz... :-)

  • 99. Data: 2014-10-13 19:57:38
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl>

    > Okazuje się bowiem z porównania, że przy iPhone6 wymięka zarówno
    > najnowszy flagowiec Samsunga Galaxy S5 jak i najnowszy flagowiec HTC One
    > M8.

    Może i tak ale wygląda na to, że jednak nie jest najszybszy:
    http://technowinki.onet.pl/nexus-x-shamu-bije-na-glo
    we-iphone-a-6/yz7xd
    Wg zestawienia w powyższym linku jest na trzecim miejscu.

    Jan Drawski

  • 100. Data: 2014-10-13 20:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ja troche tych Samsungow uzywam i nie przypominam sobie abym musial
    > baterie wyciagac, choc nie wykluczam ze sie moglo zdarzyc. Ale nie co
    > tydzien, ani co miesiac, tylko raz, gora dwa ...

    chodzilo o zawieszenie modulu gsm a nie telefonu w calosci.