  • 1. Data: 2005-04-11 07:42:05
    Temat: Czemu tak a nie inaczej
    Od: "Radosław HORODNICZY" <xman(no-spam_remove_it)@cxt.pl>

    Nurtuje mnie jedna sprawa,

    kupujac 2Mb od tpsa place cos tam kolo 1290pln/mies
    takich lacz mam kilka, wszystkie wysycone prawie po 100%
    wiec ogolnie zasysam ze szkieletu tepsy 10mb/s

    no i teraz jak bym to chcial zamienic na ATM
    (zeby miec 10mb w jednej rurze) to oplaty za 1Mb tak kosmicznie
    wzrastaja ze w sumie nie wiadomo dlaczego :))))))
    czy to ogolnie jakis standard u operatorow czy po prostu monopol
    tepsy ?

  • 2. Data: 2005-04-11 08:28:24
    Temat: Re: Czemu tak a nie inaczej
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Radosław HORODNICZY napisał(a):
> [...]
    > wzrastaja ze w sumie nie wiadomo dlaczego :))))))
    > czy to ogolnie jakis standard u operatorow czy po prostu monopol

    bo doplaczasz 4000/miesiac za port ATM
    jakbys zmienial 25 polpakow na ATM'a to juz tak by nie bolalo

    --
    Mateusz

  • 3. Data: 2005-04-11 08:36:34
    Od: "Radosław HORODNICZY" <xman(no-spam_remove_it)@cxt.pl>

    > bo doplaczasz 4000/miesiac za port ATM
    > jakbys zmienial 25 polpakow na ATM'a to juz tak by nie bolalo

    no wlasnie nie tylko za port, sam dostep do netu jest drozszy bo nie
    mozesz skozystac z "promocyjnych 2Mb/s FR do internetu" za 1290
    tylko obowiazuje standardowy cennik z CIRami i innymi duperelami :)

  • 4. Data: 2005-04-11 10:57:25
    Od: Przemek Celej <n...@n...pl>

    Radosław HORODNICZY wrote:
    > [ciach]
    > czy to ogolnie jakis standard u operatorow czy po prostu monopol
    > tepsy ?
    BTW: Ile musiał byś zapłacić za instalację ?

    Przemek Celej

  • 5. Data: 2005-04-11 11:03:42
    Od: "Radosław HORODNICZY" <xman_(no-spam_remove_it)_@cxt.pl>

    > BTW: Ile musiał byś zapłacić za instalację ?

    5-10k zalezy od pewnych innych warunkow

  • 6. Data: 2005-04-13 09:13:59
    Od: "mala_mi" <m...@w...pl>

    A może inny operator? Jakie to miasto? Może będę mogła polecić coś
    ciekawego?

    pozdrawiam
    MM

    Użytkownik "Radosław HORODNICZY" <xman(no-spam_remove_it)@cxt.pl> napisał w
    wiadomości news:d3da18$mc7$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 7. Data: 2005-04-25 16:12:48
    Od: Jacek Zaręba <a...@m...net>

    mala_mi wrote:
    > A mo?e inny operator? Jakie to miasto? Mo?e b?d? mog?a poleciae co?
    > ciekawego?

    Witaj, a moglabys mi polecic cos ciekawego ?:))
    Lokalizacja: Wisła.
    Preferowana jakas 'szersza' rurka 5-10mbit, zaleznie
    od wynegocjowanych cen.

    Pozdrawiam
    J.