  • 1. Data: 2005-04-10 20:50:32
    Temat: 500 ojro za megabit???
    Od: l_uka <N...@p...fm>

    rozmawialem wlasnie z kobitka na partyline polpaka - zaproponowala mi
    cene prawie 500 ojro za lacze 1mbps z cirem 32kbps, jesli chce SLA to
    dodatkowo +30%/mies. ostatnio czytalem tutaj sporo o cenach 800pln za
    1mbps i inne tego typu rzeczy. mieszkam na zadupiu, ale bylem juz w
    wiekszych dziurach i taka sytuacja jest po prostu zenujaca. nie wiem czy
    smiac sie czy plakac.

    PS tak, narzekam sobie i to niczego nie zmieni, ale monopol i obsurdalne
    ceny laczy tpsa to jest problem polskiego internetu.

    --
    Łukasz Grąbczewski
    www.legionowo.eu.org

  • 2. Data: 2005-04-10 21:07:16
    Temat: Re: 500 ojro za megabit???
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    l_uka wrote:
    > rozmawialem wlasnie z kobitka na partyline polpaka - zaproponowala mi cene
    > prawie 500 ojro za lacze 1mbps z cirem 32kbps

    Hm..... promocja na FR się niby skończyła ostatniego dnia marca, ale z tego
    co wróble przećwierkały ma być za moment nowa promocja, obejmująca również
    BGP. A z Polpakiem-ATM nadal cisza i absurdalne ceny....

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 3. Data: 2005-04-10 21:10:39
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    l_uka <N...@p...fm> wrote:
> [...]
    > dodatkowo +30%/mies. ostatnio czytalem tutaj sporo o cenach 800pln za
    > 1mbps i inne tego typu rzeczy. mieszkam na zadupiu, ale bylem juz w

    Zadzwon jeszcze raz i powiedz, ze chcesz polpaka z promocji.
    1MB za 990zl+vat/miesiac,
    2MB za 1290zl+vat/miesiac.

    a.

  • 4. Data: 2005-04-10 21:27:19
    Od: fakir <m...@w...mikrus.pw.edu.pl>

    Dnia 4/10/2005 11:07 PM, napisałeś:

    > Hm..... promocja na FR się niby skończyła ostatniego dnia marca, ale z
    > tego co wróble przećwierkały ma być za moment nowa promocja,

    a coś więcej ćwierkały o tej nowej lepciejszej?
    ;-)

    --
    Michał Bedyński
    Jeśli uważasz, że nastapiła mała awaria, to znaczy, że nie poznałeś

  • 5. Data: 2005-04-10 22:04:29
    Od: "D.Wesolowski" <wesoly@klu..pl>

    fakir napisał(a):

    > a coś więcej ćwierkały o tej nowej lepciejszej?
    > ;-)

    Mnie pewna Pani na infolinie 9393 podyktowala cos takiego:
    1zl instalacja, przez pierwsze dwa miesiace 1zl, potem 1414 za 2mbps
    (ceny netto). Ile w tym prawdy to ciezko powiedziec, ale z tego co
    sie zorientowale, to czytala to dopiero 1. raz. Trzy razy pytalem
    czy czyta dobra oferte.

    --
    pozdrawiam
    D.W.

    mailto: wesoly[a.t]klu..pl
    [przy odpisywaniu popraw adres maila]

  • 6. Data: 2005-04-10 22:41:44
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    D.Wesolowski <wesoly@klu..pl> wrote:

> [...]
    > (ceny netto). Ile w tym prawdy to ciezko powiedziec, ale z tego co
    > sie zorientowale, to czytala to dopiero 1. raz. Trzy razy pytalem

    pod 9330 wlasnie mi pan powiedzial, ze nie ma promocji po 31.3,
    o czyms powyzszym nie slyszal.

    a.

  • 7. Data: 2005-04-10 22:42:35
    Od: User <to@_nospam_.niezly.as>

    Wemif napisał(a):

    > pod 9330 wlasnie mi pan powiedzial, ze nie ma promocji po 31.3,
    > o czyms powyzszym nie slyszal.

    Pewnie wystepuja jakies przeklamania na laczach TPSA.

  • 8. Data: 2005-04-11 06:22:48
    Od: "Radosław HORODNICZY" <xman(no-spam_remove_it)@cxt.pl>

    > Pewnie wystepuja jakies przeklamania na laczach TPSA.

    Musicie skumac ze pod 9393 i 9330 w tej chwili juz chyba w wiekszosci
    zglaszaja sie panie z firm zewnetrznych (nie tpsa) ktore moga miec rozne
    informacje
    na rozne tematy i to niekoniecznie zgodne z prawda :)))

  • 9. Data: 2005-04-11 06:44:42
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):

    > Hm..... promocja na FR się niby skończyła ostatniego dnia marca, ale z
    > tego co wróble przećwierkały ma być za moment nowa promocja, obejmująca
    > również BGP. A z Polpakiem-ATM nadal cisza i absurdalne ceny....

    ee tam
    jesli chcesz BGP to ATM wychodzi taniej niz FR
    co prawda zabili mnie kosztem instalacji (12 000 PLN) i propozycja umowy
    na 4 (!!!) lata

    --
    Mateusz

  • 10. Data: 2005-04-11 07:26:41
    Od: "D.Wesolowski" <wesoly@klu..pl>

    Mateusz Swatek napisał(a):

    > ee tam
    > jesli chcesz BGP to ATM wychodzi taniej niz FR
    > co prawda zabili mnie kosztem instalacji (12 000 PLN) i propozycja umowy
    > na 4 (!!!) lata

    i znizka ~10% za umowe na czas okreslony??