  • 1. Data: 2022-02-26 14:23:09
    Temat: Człowiek, który nie miał prawa jazdy
    Od: ii <i...@o...invalid>

    Miałem dzisiaj obiecującą rozmowę na parkingu.

    Zaczepił mnie gość o to ile kosztuje Twizy.

    Jak zwykle opowiadam co to jest itp itd.

    Okazuje się, że gościu nie ma prawa jazdy.

    Drugiego takiego spotykam w życiu. W sensie, że faceta. Co prawda
    pierwszy już zrobił prawko i kupił samochód, ale bardzo długo nie miał,
    woził dzieciaka tramwajem itp itd Nie ogarniałem tego, ale jak widać nie
    było to aż tak trwałe.

    Gość stwierdził, że ma 47lat i tyle czasu tego prawka nie ma a np na
    wakacje pojechał z córką gdzieś za granicę bo ktoś go zawiózł spod domu
    w te i we w te.

    Niestety pod koniec rozmowy stwierdził "i jeszcze powiem, że jestem
    policjantem ..."

    A potem się okazało, że mi sklep zamknęli przez to gadanie.

  • 2. Data: 2022-02-26 20:47:31
    Temat: Re: Człowiek, który nie miał prawa jazdy
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-02-26 o 14:23, ii pisze:

    > Miałem dzisiaj obiecującą rozmowę na parkingu.
    >
    > Zaczepił mnie gość o to ile kosztuje Twizy.

    Kretynek z p.m.samochody teraz tutaj będzie reklamował wózek akumulatorowy.
    Spytajcie jełopa jaką ma ładowarkę i czy twizzy obsługuje 5G,
    chętnie weźmie udział w dyskusji. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2022-02-27 18:05:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Dziś to coś wyprzedzałem na drodze ekspresowej ;-)

    To jest GŁUPSZE niż mój Aixam ;-) Nawet nie ma drzwi

  • 4. Data: 2022-02-27 20:59:12
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-02-27 o 18:05, _Master_ pisze:

    > Dziś to coś wyprzedzałem na drodze ekspresowej ;-)
    >
    > To jest GŁUPSZE niż mój Aixam ;-) Nawet nie ma drzwi

    Nie każdy musi mieć auto. Skuter to też fajny pojazd. :-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2022-02-27 21:16:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-27-lutego-2022 o 20:59, RadoslawF pisze:

    > Nie każdy musi mieć auto. Skuter to też fajny pojazd. :-)

    Dlatego kupiłem ojcu aixama. Można i w zimie i w lecie

    Ale na expresówkę nie wyjeżdża '=_