  • 1. Data: 2004-07-09 06:15:02
    Temat: Czy ONETdomeny jeszcze żyje ?
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    Zaawansowane zarządzanie domeną.
    Support:
    Telefonu nikt nie odbiera. Na maile nie odpowiadaja. Od tygodni!
    Subdomeny (drobiazg : subdomena o nazwie www) sobie wiszą na "konfiguracja w
    toku" (to moja wina prawdopodobnie, ale co z tego - odblokować nie jestem w
    stanie).

    Vizvary Istvan

  • 2. Data: 2004-07-09 10:48:33
    Temat: Re: Czy ONETdomeny jeszcze żyje ?
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> wrote in message
    ..."konfiguracja w
    > toku" (to moja wina prawdopodobnie, ale co z tego - odblokować nie jestem
    > stanie).

    Wyjasniło sie. Żyją i mają się dobrze. To ja jestem dupa.
    Za karę na pl.test obowiązuję sie 100 razy napisać, że "już nigdy nie będe
    sam konfigurować subdomen bez nalezytego przygotowania , a pózniej
    publicznie psuć opinię porządnym ludziom".

    Vizvary Istvan