  • 1. Data: 2004-07-08 10:56:36
    Temat: Nie wchodzi portal onet.pl
    Od: "andrzej" <p...@p...onet.pl>

    W domu na staym Łączu przez satelitę nie mogę otworzyć onetu. W ogóle nie
    wchodzi. Przypuszczam że to jakieś wirusy bo panda (regularnie) aktualizowana
    wynalaza dwa wirusy w katalogu Internet file/user/IE5/ jakieś dwa wirusy nic
    poważnego ani blastery ale jednak. Nie pamiętam cakowitej ścieżki do
    katalogu ,w którym są one. Inne portale dzialają oprócz onetu. Nie wiem nie
    mialem czasu jeszcze popytać się sąsiadów czy u nich jest podobnie, ale
    przypuszczam że będę odosobnionym przypadkiem. Dlatego pytam się czy ktoś mia
    podobny problem. Nie mam w domu firewalla i nic w ustawieniach windowsa (winxp
    home editon)nie zmienialem. Oczywiście panda też ma wylączoną funkcję
    firewalla. To zaczeol się od piątku i twar do dziś.

    Może ktoś ma jakiś pomys lub spotkal się z czymś nowym. Komputer jest nowy
    wcześniej nie byo problemów z nim.

  • 2. Data: 2004-07-08 14:32:58
    Temat: Re: Nie wchodzi portal onet.pl
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    Hej p...@p...onet.pl !
    NTG

    Pozdrawiam Cie p...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2004-07-08 23:47:02
    Od: "Qba" <p...@p...poczta.onet.pl>

    andrzej (pikolo1978@LITUJE_SIE.poczta.onet.pl) w wiadomości
    0...@n...onet.pl napisał:
    > W domu na staym Łączu przez satelitę nie mogę otworzyć onetu.(...)

    onet powinien ograniczyc swoja bramke www<->news tylko do czytania - wyszlo
    by mu to tylko na dobre...
    bo to zaczyna byc problemem polskiego internetu ;-)

    --
    __ _
    / \|_\ /\ <p...@p...poczta.onet.pl>

  • 4. Data: 2004-07-09 06:00:17
    Od: "andrzej" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > __  _
    > /  \|_\ /\ <p...@p...poczta.onet.pl>
    > \_\/|_//  \ [Remove one "poczta." when you reply]

    Tak ,ale w pracy działa dobrze, może wiesz co z tym zrobić i jak pozbyć się
    tych wirusów o których to podejrzewam.

  • 5. Data: 2004-07-09 06:13:13
    Od: Jacek Skowroński <j...@...o2.pl.invalid>

    Qba napisał(a):

    > onet powinien ograniczyc swoja bramke www<->news tylko do czytania - wyszlo
    > by mu to tylko na dobre...
    > bo to zaczyna byc problemem polskiego internetu ;-)
    Już się zastanawiam, czy nie filtrować wszystkich postów pochodzących z
    bramek. IMO to juz _jest_ problem, może nie całego internetu, ale
    usenetu na pewno ;)

    --
    Jacek Skowroński
    <>< <>< <>< <>< <>< <>< <>< <>< <><

  • 6. Data: 2004-07-09 10:00:28
    Od: "Qba" <p...@p...poczta.onet.pl>

    andrzej (p...@p...onet.pl) w wiadomości
    0...@n...onet.pl napisał:
    > Tak ,ale w pracy działa dobrze, może wiesz co z tym zrobić i jak
    > pozbyć się tych wirusów o których to podejrzewam.

    niestety nie, ale zakladam zez jak napiszesz na ktoras z tych grup:
    pl.comp.os.ms-windows.winnt lub pl.internet.pomoc

    jezeli nie zawsze wiesz gdzie najlepiej napisac tutaj masz liste z opisami
    poszczegulnuch grup http://www.usenet.pl/opisy/

    --
    __ _

  • 7. Data: 2004-07-09 12:05:58
    Od: "andrzej" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jacek Skowroński
    > <><  <><  <><  <><  <><  <><  <><  <><  <><
    > <  PGP key ID: 0x2D0BA481 ICQ: 264166811  <
    Oj przepraszam to od czego jets ta grupa? Chyba od rozwiązywania problemów z
    internetem tak czy nie?

  • 8. Data: 2004-07-09 12:36:15
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    andrzej <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Oj przepraszam to od czego jets ta grupa? Chyba od rozwiązywania problemów z
    > internetem tak czy nie?
    Przeczytałeś opis grupy? Tak czy nie? Pewnie nie:
    http://www.usenet.pl/opisy/pl.internet.polip

    A teraz zagadka dla Ciebie: czy grupa pl.praca.oferowana jest
    od rozwiązywania problemów z pracą?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --