  • 1. Data: 2017-03-14 01:50:33
    Temat: Czy da się przekonać drukarkę HP 1100 A by drukowała z sieci?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Najlepiej po Wi-Fi

    Jak to zrobić i co jest potrzebne?

  • 2. Data: 2017-03-14 14:37:17
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-03-14 o 01:50, rageofhonor pisze:
    > Najlepiej po Wi-Fi
    >
    > Jak to zrobić i co jest potrzebne?

    Kupić serwer druku (print-serwer) z portem LPT.

    Np. taki:
    http://allegro.pl/tp-link-print-server-przewodowy-pr
    intserwer-lpt-kr-i5658209357.html

    Raczej nie ma takich urządzonek co by miały LPT oraz WiFi.
    Jeśli nie chcesz puszczać kabla od drukarki do domowego routera to kup
    jeszcze jakiś mały router z funkcją klienta i podłącz go do
    print-serwera przy drukarce.

  • 3. Data: 2017-03-14 14:51:59
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-03-14 o 14:37, t-1 pisze:

> [...]
    > Jeśli nie chcesz puszczać kabla od drukarki do domowego routera to kup
    > jeszcze jakiś mały router z funkcją klienta i podłącz go do

    tu też maja i taniej.
    https://www.morele.net/print-server-tp-link-tl-ps110
    p-285065/?gclid=CPjQntKR1tICFYqHsgodookIDA&gclsrc=aw
    .ds

    i trochę więcej opisu.

  • 4. Data: 2017-03-14 16:26:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-03-14 14:37, t-1 wrote:
    > Raczej nie ma takich urządzonek co by miały LPT oraz WiFi.

    Pamiętam co najmniej jeden router wifi 11MBit z portem LPT. Nie pamiętam
    jednak producenta i było to wiele księżyców temu :/

    I obawiam się że to nie rozwiązuje problemu bo to był AP a nie klient wifi.

  • 5. Data: 2017-03-14 19:36:27
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >>

    > tu też maja i taniej.
    > https://www.morele.net/print-server-tp-link-tl-ps110
    p-285065/?gclid=CPjQntKR1tICFYqHsgodookIDA&gclsrc=aw

    Niestety producent był bardzo pomysłowy i w drukarce zamontował Mini LPT

  • 6. Data: 2017-03-14 20:04:25
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-03-14 o 01:50, rageofhonor pisze:
    > Najlepiej po Wi-Fi
    >
    > Jak to zrobić i co jest potrzebne?

    Ja mam HP JetDirect EX Plus podłączony do routera i do HP LaserJet 6P.
    Więcej nie trzeba.
    Chyba spokojnie z HP 1100A zagada.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2017-03-14 21:03:17
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "rageofhonor" napisał:

    > Najlepiej po Wi-Fi
    >
    > Jak to zrobić i co jest potrzebne?

    Raspberry Pi Zero - 5 USD (ja tylko powtarzam za internetami)
    Zasilacz do wyżej wymienionego - 34,99 PLN (ja tylko powtarzam za
    internetami)
    Hub microUSB to 3 USB - 13,85 PLN (wg - za przeproszeniem - Allegro)
    Unitek Y-120 USB to LPT - 39,90 PLN (wg - za przeproszeniem - Allegro)
    Dynks Wi-Fi na USB - 13,67 PLN (wg - za przeproszeniem - Allegro)
    Karta pamięci microSD 32 GB - 30,80 (wg - za przeproszeniem - Allegro)
    Jakiś Linuch - 0 PLN (ja tylko powtarzam za internetami)
    oraz temporalnie jakaś klawiatura, mysz (oraz dodatkowy hub USB) a także
    monitor z HDMI do uruchomienia tego ustrojstwa.
    A także cały przysługujący ci na ten rok urlop.
    Drukarkę i kabel LPT - jak mniemam - już posiadasz.

    JoteR

  • 8. Data: 2017-03-15 10:17:56
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Pamiętam co najmniej jeden router wifi 11MBit z portem LPT. Nie pamiętam
    > jednak producenta i było to wiele księżyców temu :/

    np.
    http://support.dlink.com/ProductInfo.aspx?m=DP-311P

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 9. Data: 2017-03-16 14:32:36
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" napisał:

    > Najlepiej po Wi-Fi

    > Jak to zrobić i co jest potrzebne?

    Potrzebny jest typ drukarki i orgnizacja sieci. Pozostali odpowiadacze
    pewnie są jasnowidzami i juz doradzając nie znając konkretów.

    pzdr

  • 10. Data: 2017-03-17 12:39:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-03-16 o 14:32, Kamil pisze:

    > Potrzebny jest typ drukarki i orgnizacja sieci. Pozostali odpowiadacze
    > pewnie są jasnowidzami i juz doradzając nie znając konkretów.

    Tym jasnowidzom wystarcza; HP1100A i WiFi, żeby doradzić.
    A Ty czego jeszcze potrzebujesz?