  • 1. Data: 2017-03-13 14:20:26
    Temat: Ma ktoś już nowe CPU od AMD?
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    Jeśli tak to jak w użyciu się sprawuje?
    Wiem, że są testy, ale wolę spytać tych, którzy nie mają interesu w
    reklamowaniu. Buldożery pożarły zaufanie ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 2. Data: 2017-03-13 17:49:04
    Temat: Re: Ma ktoś już nowe CPU od AMD?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-13 o 14:20, Roman Tyczka pisze:

    > Jeśli tak to jak w użyciu się sprawuje?
    > Wiem, że są testy, ale wolę spytać tych, którzy nie mają interesu w
    > reklamowaniu. Buldożery pożarły zaufanie ;-)

    https://www.purepc.pl/procesory/premiera_i_test_proc
    esora_amd_ryzen_r7_1800x_dobra_zmiana

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-03-13 19:35:18
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Roman Tyczka" <n...@b...no> napisał w wiadomości

    > Jeśli tak to jak w użyciu się sprawuje?
    > Wiem, że są testy, ale wolę spytać tych, którzy nie mają interesu w
    > reklamowaniu. Buldożery pożarły zaufanie ;-)

    przecież amd już od lat robi skopane procki
    składające się z tzw modułów, 2xCPU+1xFPU
    czyli tak naprawdę pełny jest tylko jeden procesor CPU+FPU

  • 4. Data: 2017-03-13 20:09:13
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    doczytałem, wreszcie się amd obudził

    "Po pierwsze - każdemu czterordzeniowemu blokowi CCX zapewniono dedykowane
    jednostki ALU/FPU, rezygnując z szeregu współdzielonych elementów
    forsowanych w modułach."

  • 5. Data: 2017-03-13 23:53:01
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 13 Mar 2017 20:09:13 +0100, zlotowinfo wrote:

    > doczytałem, wreszcie się amd obudził

    Brawo Ty! :-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 6. Data: 2017-03-14 00:12:18
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2017-03-13 o 14:20, Roman Tyczka pisze:

    > Jeśli tak to jak w użyciu się sprawuje?
    > Wiem, że są testy, ale wolę spytać tych, którzy nie mają interesu w
    > reklamowaniu. Buldożery pożarły zaufanie ;-)

    Podobnież zakrzywia czasoprzestrzeń, a szczególnie czas.

    miab

  • 7. Data: 2017-03-16 20:28:48
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 13 Mar 2017 19:35:18 +0100, zlotowinfo wrote:

    > przecież amd już od lat robi skopane procki
    > składające się z tzw modułów, 2xCPU+1xFPU
    > czyli tak naprawdę pełny jest tylko jeden procesor CPU+FPU

    "Popłoch w Intelu. AMD prezentuje tanią i mocną alternatywę dla Core i5"

    http://antyweb.pl/amd-ryzen-5-ceny-premiera/

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka