  • 1. Data: 2002-05-06 17:27:57
    Temat: Czy istnieje cos takiego jak.....
    Od: "Watson" <o...@N...poczta.gazeta.pl>

    Czy istniej cos takiego jak "detektyw sieciowy"? Juz wyjasniam o co mi
    chodzi; Chcialbym sprawdzic jakie newsy do Usenetu wysylano z konkretnego
    adresu IP (X-Forwarded-For: X-Remote-IP). Serdecznie dziekuje za pomoc i
    zycze milego dnia&#8230;;)

  • 2. Data: 2002-05-06 18:37:52
    Temat: Re: Czy istnieje cos takiego jak.....
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Watson <o...@n...poczta.gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > adresu IP (X-Forwarded-For: X-Remote-IP). Serdecznie dziekuje za pomoc i

    Tak. Jeśli chodzi o _ten_ serwer, to w moich statystykach :)
    A tak na serio - bodajże Google potrafi szukać po nagłówkach, więc myślę, że
    takie coś Ci wystarczy.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2002-05-08 15:04:08
    Od: Maciej Korzen <m...@n...linux.sky.pl>

> [...]
    > adresu IP (X-Forwarded-For: X-Remote-IP). Serdecznie dziekuje za pomoc i

    Może groups.google.com coś pomoże...

    --
    Maciej Korzeń <m...@l...sky.pl> [http://linux.sky.pl/maciek/pgp]
    PGP key fingerprint: 830F AFE6 1D35 258A B7CC F081 AB32 F846 D63F 9D5A

  • 4. Data: 2002-05-08 16:22:03
    Od: c...@m...pl ([cookie])

    On Mon, 6 May 2002 18:37:52 +0000 (UTC), =?ISO-8859-2?Q?Przemys=B3aw?=
    Maciuszko <s...@i...pl> wrote:

    >Tak. Jeśli chodzi o _ten_ serwer, to w moich statystykach :)
    >A tak na serio - bodajże Google potrafi szukać po nagłówkach, więc myślę, że
    >takie coś Ci wystarczy.

    afaik google nie potrafi szukac po paru przydatnych naglowkach - np.
    po NNTP-posting-host - a moze czegos nie wiem?

    --
    stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64