  • 1. Data: 2002-05-06 02:26:52
    Temat: Nie no, to jest SKANDAL !
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Rozpoczyna sie wlasnie 6 doba, odkąd nie pojawil sie żaden post na
    grupie, bo moderator wyjechał sobie na długi weekend.

    Panowie - albo zapwewnicie jako takie funkcjonowanie grupy w czasie
    wolnym od pracy (moze są tacy, co wlasnie w czasie wolnym chcieli by
    sobie podyskutować), albo na drzewo z taka moderacją.
    W fakt, ze w tym czasie nie pojawił sie żaden godny przepuszczenia post,
    trudno bowiem mi uwierzyć.

    Nie wspomnę juz, ze okres próbny na moderację zapowiadany na 2 tygodnie
    skończył sie w zeszłym roku w listopadzie...
    Miało byc głosowanie ? Jakoś nie zauważyłem faktu jego odbycia sie.
    Panowie - nie jesteście w porzadku... [tu było pierwotnie parę
    kąśliwości, ale sobie daruję]

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

    P.S. Ciekawe, czy post przejdzie :>

  • 2. Data: 2002-05-06 02:29:24
    Temat: Re: Nie no, to jest SKANDAL !
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Tomasz Śląski <t...@s...pl> wrote:
    > Rozpoczyna sie wlasnie 6 doba, odkąd nie pojawil sie żaden post na
    > grupie, bo moderator wyjechał sobie na długi weekend.

    Nie jest prawdą, jakobym gdzieś wyjeżdżał. Postingi się nie ukazywały,
    bo miałem małą awarię.

    p.

  • 3. Data: 2002-05-06 17:25:14
    Od: zamsz <z...@m...interecho.com>

    Piotr KUCHARSKI napisał(a):

    > Nie jest prawdą, jakobym gdzieś wyjeżdżał. Postingi się nie
    > ukazywały, bo miałem małą awarię.

    Fajnie. A ustosunkujesz sie moze do reszty postu Tomasza Slaskiego?

    --
    zamsz
    Ksiega cytatow Experta http://xox.pl/~zamsz/

  • 4. Data: 2002-05-06 17:27:02
    Od: vrv <v...@a...pl>

    a kogo to obchodzi ZW TY MIALES AWARIE??

  • 5. Data: 2002-05-06 17:27:09
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote:

    > Nie jest prawdą, jakobym gdzieś wyjeżdżał. Postingi się nie ukazywały,
    > bo miałem małą awarię.

    Co nie zmienia faktu ze postow nie bylo. Moze wiec warto
    zasiegnac informacji blisko zrodla :) Czy moderator moglby
    sie wypowiedziec, skoro juz zabral glos, czy wiadomo
    cos o zakonczeniu tymczasowej moderacji pl.internet.polip
    i pl.news.admin?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Oledzki
    e-mail address: ole(at)ans.pl

  • 6. Data: 2002-05-06 17:27:23
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Nie jest prawdą, jakobym gdzieś wyjeżdżał. Postingi się nie ukazywały,
    >bo miałem małą awarię.

    A watek glosowania jest prawdziwy?

    januszek

  • 7. Data: 2002-05-06 17:31:32
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Tomasz Śląski <t...@s...pl> wrote:
    > Panowie - albo zapwewnicie jako takie funkcjonowanie grupy w czasie
    > wolnym od pracy (moze są tacy, co wlasnie w czasie wolnym chcieli by
    > sobie podyskutować), albo na drzewo z taka moderacją.

    Oczywiście nie zauważasz faktu, że do tej pory nie było raczej
    przestojów, świątek, piątek czy niedziela.

    Też uważam, że to nie w porządku.

    p.

  • 8. Data: 2002-05-06 23:15:08
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    "Piotr KUCHARSKI" <c...@s...waw.pl> napisał:

    > Oczywiście nie zauważasz faktu, że do tej pory nie było raczej
    > przestojów, świątek, piątek czy niedziela.

    Przestoje były - krótsze - więc się nie buntowałem - zrobili to za
    mnie inni ;)

    > Też uważam, że to nie w porządku.

    Cieszę się, że co to tego się zgadzamy. Więc do dzieła :)

  • 9. Data: 2002-05-06 23:15:25
    Od: m...@n...pl

    Witka,
    wtrące trzy grosze, to że człowiek poświęca swój własny czas na
    przeglądanie postów to chwała mu zato. Jesli mu się coś upsneło, co z
    moich obserwacji polipa nie zdarza się często, trudno. Nikt od tego nie
    umarł, a może było więcej czasu na inne grupy.

    IMHO moderacja tej grupy jest niezbędna, żeby nie pojawiały się na niej
    wkółko posty o pierdołac, któro imho i tak się często pojawiają;)

    Dajcie na luz i raczej podziękujcie za to, że wogóle chce mu się to
    robić, bo to mało śmieszne zajęcie, a czas zajmuje.
    pozdr
    mazek

    --
    http://xdefactor.netsync.pl/

    Polskie tłumacznie FAQ PostgreSQL:
    http://www.netsync.pl/~mazek/faq-polish.html

  • 10. Data: 2002-05-06 23:15:40
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl>

    Piotr KUCHARSKI wrote:

    > Nie jest prawdą, jakobym gdzieś wyjeżdżał. Postingi się nie
    > ukazywały, bo miałem małą awarię.

    W gruncie rzeczy nie jest istotne czy to wyjazd, awaria, brak chęci, kac
    czy najazd małych zielonych ludzików na Pcim.

    Istotne jest to, że ręczna moderacja jest wrażliwa na rózne problemy
    moderatora, to raz. A dwa, miały się odbyć jakieś głosowania czy coś
    takiego... Jakoś tak dawno temu miały się odbyć...

    Rozumiem, że waaadza usenetowa jest zajęta. W ogóle pełen jestem
    zrozumienia dla przypadłości ludzkich, ale wszystko ma swoje granice. Te
    granice zostały niestety dawno przekroczone.

    Jak wam tak ciężko, to zmieńcie sobie hobby panowie. Filatelistyka jest
    znacznie mniej męcząca i nie trzeba się użerać z userami.

    Czy to Usenet, czy to IRC, czy x innych usług w sieci, schemat jest
    jeden: interes działa na koszt (zwykle) uczelni, administrator tego
    interesu pośrednio na koszt podatnika zyskuje okazję do prezentowania
    swojego wybujałego ego. Temu k-line wstawi, tamtemu oleje wniosek o
    stworzenie nowej grupy...

    --
    I'm an ugly boy | Nie wchodzic na http://msz.pmp.com.pl/
    My face makes you hurl | REKLAMY: