  • 1. Data: 2014-10-27 22:04:10
    Temat: Czy jest naprawdę darmowa bramka sms
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    http://sms7.pl/darmowa-bramka-sms
    Podobno darmowa ta bramka, ale nie wiem czy się nie oszukam na czymś.
    No i nie wiem czy warto korzystać?
    W obecnym moim telefonie wygodnie jest pisać sms-y, ale jak jestem w
    domu to wolę z komputera.

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-10-27 22:15:51
    Temat: Re: Czy jest naprawdę darmowa bramka sms
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "animka" wydumał(a) w wiadomości ID news:m2mc2h$elf$1@node1.news.atman.pl
> [...]
    > No i nie wiem czy warto korzystać?
    > W obecnym moim telefonie wygodnie jest pisać sms-y, ale jak jestem w domu to

    Od zawsze www.wapster.pl ma pewne wymagania ale sądząc po możliwościach innych
    operatorów GSM to najprościej zainstalować sobie jakiś komunikator, który
    umożliwia prowadzenie "ksiązki kontaktów" i w takim tandemie działać. Jeszcze do
    niedawna AQQ łącznie z Wapsterem (wtyczka) był darmowy. Stara wersja AQQ ma
    możliwość wysyłania darmowo do Plus i Orange...a sms z poziomu poczty (e-mail)
    bez captha na Plusa działa cały czas.

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 3. Data: 2014-10-28 19:17:00
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "animka" napisało:

    > W obecnym moim telefonie wygodnie jest pisać sms-y, ale jak jestem w domu
    > to wolę z komputera.

    Oczywiście masz zaświadczenie od lekarza o zakazie podłączenia telefonu pod
    komputer celem wysyłania smsów z komputera via telefon?

  • 4. Data: 2014-10-28 20:04:23
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-10-28 o 19:17, Tomek pisze:

    > Oczywiście masz zaświadczenie od lekarza o zakazie podłączenia telefonu
    > pod komputer celem wysyłania smsów z komputera via telefon?

    A to działa w czasach smartfonów? Mam lumię 920 i myślę że np. WP8.1
    tego nie wesprze

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2014-10-28 20:59:49
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > A to działa w czasach smartfonów?

    Na smartfonach działa.

    Mam lumię 920 i myślę że np. WP8.1
    > tego nie wesprze

    No to widocznie to nie jest smartfon...

    Wiwo

  • 6. Data: 2014-10-28 21:26:52
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Wiwo wydumał(a) w news:m2osjp$u62$1@node2.news.atman.pl :
    > Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Na smartfonach działa.
    > Mam lumię 920 i myślę że np. WP8.1
    > No to widocznie to nie jest smartfon...

    Hmm, wydaje mi się ze to działa z kazdym telefonem (od zawsze), który mozna podpiąć
    do komputera w sensie "synchronizacji kontaktów czy kalendarza". Przynajmniej ja
    nigdy nie miałem z tym problemu.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 7. Data: 2014-10-28 22:12:12
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 27/10/2014 21:04, animka wrote:

> [...]
    > No i nie wiem czy warto korzystać?
    > W obecnym moim telefonie wygodnie jest pisać sms-y, ale jak jestem w

    Zainstaluj mysms. Odbieranie / wysylanie a do niedawna jeszcze
    wybieranie numeru (obecnie platne).

    --
    Pozdr

  • 8. Data: 2014-10-29 02:16:24
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-10-27 22:15, MichaelData(R) pisze:
> [...]
    > możliwość wysyłania darmowo do Plus i Orange...a sms z poziomu poczty (e-mail)

    Wysyłałam kiedyś z Tlena, ale operator GSM pobierał opłaty.
    Z tej bramki, do której podałam linka wysłałam 2 sms-y (jeden podzielony
    na 2 sms-y).
    Opłaty faktycznie nie ma, ale nie wiem czy dotarło, bo koleżanka
    obrażona na mnie i już nie zapytałam czy otrzymała wyjaśnienie.

    --
    animka

  • 9. Data: 2014-10-29 02:21:11
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-10-28 19:17, Tomek pisze:

    > Oczywiście masz zaświadczenie od lekarza o zakazie podłączenia telefonu pod
    > komputer celem wysyłania smsów z komputera via telefon?

    Na swój telefon? LOL

    Nie mam odpowiedniego progranu do Samsunga GT S7580. Kies
    odinstalowałam, bo nie jest mi przydatny.

    --
    animka

  • 10. Data: 2014-10-29 09:41:19
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-10-28 o 21:26, MichaelData(R) pisze:
    > Hmm, wydaje mi się ze to działa z kazdym telefonem (od zawsze), który mozna podpiąć
    do komputera w sensie "synchronizacji kontaktów czy kalendarza". Przynajmniej ja
    nigdy nie miałem z tym problemu.

    Po podłączeniu N 920 do PC na ekranie mam do wyboru:

    -przenoszenie plików
    -synchronizacja multimediów
    -uruchomienie eksploratora
    -importuj zdjęcia i filmy

    Telefon rozpoznawany jest jako storage. Aplikacja Windows Phone pozwala
    na przeglądanie zawartości telefonu, podaje stan baterii i to wszystko.
    Brak narzędzia które pozwalałoby przerzucić bezpośrednio przez USB
    kontakty z telefonu na PC. Tylko przez chmurę (konto Microsoft live).

    Telefon jest widoczny w Device Manager tylko jako urządzenie przenośne
    oraz jako urządzenie USB. Brak jakiegokolwiek modemu.

    Opis dotyczy Windows 8.1. Jak jest w waszych przypadkach? Czy smartfon
    pojawia się jako modem?

    --
    pozdrawiam
    Piotr