  • 1. Data: 2014-10-29 14:27:13
    Temat: koniec mBankmobile
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    Za miesiąc mBankMobile kończy działalność.
    Czy jakiś pre-paid daje mały darmowy pakiet danych, jak 50MB w mBM czy
    100MB w dawnej taryfie Virgin?

  • 2. Data: 2014-10-29 14:39:42
    Temat: Re: koniec mBankmobile
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-29 14:27, Skylla pisze:
    > Za miesiąc mBankMobile kończy działalność.
    > Czy jakiś pre-paid daje mały darmowy pakiet danych, jak 50MB w mBM czy
    > 100MB w dawnej taryfie Virgin?

    Chyba każdy, a na pewno Play i Orange.

  • 3. Data: 2014-10-29 16:13:03
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2014-10-29 o 14:39, Trybun pisze:

    > Chyba każdy, a na pewno Play i Orange.
    Tak? Comiesięczny?
    Niu ma zbliżone ceny rozmów i smsmów do płaskiego startera, ale pakiet
    to 350MB za 7zł - za duży i za drogi, gdy się jest prawie zawsze w
    zasięgi wifi a internetu poza tym używa tylko do sprawdzenia poczty,
    pogody czy mapy. Wtedy to 50-100MB było idealne.

  • 4. Data: 2014-10-29 18:08:26
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-29 16:13, Skylla pisze:

> [...]
    > zasięgi wifi a internetu poza tym używa tylko do sprawdzenia poczty,
    > pogody czy mapy. Wtedy to 50-100MB było idealne.

    Jak jest na tą chwilę w Orange to nie wiem, niedawno resetowałem telefon
    i jak na razie nie mam konta w telefonie. Natomiast w Play można wybrać
    pakiet 300MB za 5zł, 25MB za 3zł, ale nie wiedzieć z jakiego powodu
    100MB kosztuje więcej niż 300, bo 7zł, a więc nie ma sensu wybierać tej
    taryfy. Ja gdy jadę gdzieś dalej i potrzebuje netu do Yanosika to
    wybieram 25MB za 3zł.

  • 5. Data: 2014-10-29 18:11:28
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-29 18:08, Trybun pisze:

> [...]
    > jakiego powodu 100MB kosztuje więcej niż 300, bo 7zł, a więc nie ma
    > sensu wybierać tej taryfy. Ja gdy jadę gdzieś dalej i potrzebuje netu

    No tak, nie doczytałem że chodzi Ci o darmowy pakiet.. Takiego niestety
    nie znam

  • 6. Data: 2014-10-29 19:18:59
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > No tak, nie doczytałem że chodzi Ci o darmowy pakiet.. Takiego niestety
    > nie znam
    Red Bull Mobile ma darmowy pakiet za doładowanie, jednak cena minuty to
    29gr, a ważność konta za 50zł to 100dni. Nie jest to źle, ale gorzej niż
    w mBM.

  • 7. Data: 2014-10-29 20:05:54
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 29 Oct 2014 18:08:26 +0100, Trybun <I...@j...com> wrote:

> [...]
    >100MB kosztuje więcej niż 300, bo 7zł, a więc nie ma sensu wybierać tej
    >taryfy. Ja gdy jadę gdzieś dalej i potrzebuje netu do Yanosika to

    Trochę Ci się pomieszało z tymi pakietami w play. W taryfach:
    - play fresh darmowe rozmowy w play i play fresh darmowe smsy do
    wszystkich pozostają stare pakiety jakie były czyli:
    25MB 3zł
    100MB 7zł
    200MB 9zł
    500MB 15zł
    1GB 25zł
    W taryfach pozostałych czyli:
    Play na Kartę
    FORMUŁA Play na Kartę
    FORMUŁA MINI MAX na Kartę
    Play na Kartę Lubię to!
    Play na Kartę Rok Ważności Konta
    dostępne są nowe pakiety odpowiednio:
    300 MB za 5 zł
    1 GB za 9 zł
    3 GB za 20 zł

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-10-29 20:09:33
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 29 Oct 2014 14:27:13 +0100, Skylla <s...@n...op.pl>
    wrote:

    >Za miesiąc mBankMobile kończy działalność.
    >Czy jakiś pre-paid daje mały darmowy pakiet danych, jak 50MB w mBM czy
    >100MB w dawnej taryfie Virgin?

    Obecnie tylko stara taryfa Virgin niestety ale do niej numeru nie
    przeniesiesz.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-10-29 22:24:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Oct 2014 14:27:13 +0100, Skylla napisał(a):
    > Czy jakiś pre-paid daje mały darmowy pakiet danych, jak 50MB w mBM czy
    > 100MB w dawnej taryfie Virgin?

    Zobacz t-mobile fri.
    Jest tam opcja "darmo internet".
    Ale moze kupic pakiet i wybrac "darmowe rozmowy do t-m".

    J.

  • 10. Data: 2014-10-30 09:24:46
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-29 19:18, Skylla pisze:

    > Red Bull Mobile ma darmowy pakiet za doładowanie, jednak cena minuty
    > to 29gr, a ważność konta za 50zł to 100dni. Nie jest to źle, ale
    > gorzej niż w mBM.

    No ale co to za prepaid skoro reguły prawie takie jak w abonamencie? To
    ja już wolę wolność polegająca na rocznej ważności konta, a jak
    potrzebuję netu to go sobie za parę zł włączam.