  • 1. Data: 2010-12-20 14:24:09
    Temat: Czy jest tu ktos kto używa analizatro widma MT8801?
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    Od jakiegoś czasu używam ten analizator i denerwuje mnie konieczność
    wchodzenia do Instrument Setup za każdym razem gdy chcę wybrać wejście AUX
    lub Main.
    Może jest jakaś tajemna kombinacja z przycisków typu naciśnij to a tamto i
    wejście zostanie zmienione?
    No kurna w Stabilocku jaki używałem było to bezproblemowe bo był przycisk na
    panelu a tu takie se chłopaki cosik wymyślili i trzeba latać po całym
    urządzeniu żeby zmienić wejście.

    Marek

  • 2. Data: 2010-12-20 14:33:26
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    Dokładnie to Anritsu MT8801B.

    Marek

  • 3. Data: 2010-12-20 16:16:50
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Dokładnie to Anritsu MT8801B.
    >
    > Marek

    Nie ma

  • 4. Data: 2010-12-20 16:19:04
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    Znaczy nie ma kombinacji.

  • 5. Data: 2010-12-21 07:51:39
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Chomik" <c...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Znaczy nie ma kombinacji.

    Rozumiem że masz do czynienia z tym urzadzeniem? Czy aktualizowałeś może
    kiedyś soft w nim? Może jest jakas wersja
    bardziej po ludzku. Tam nie tylko ten przycisk by się przydał ale i także
    parę innych rzeczy pasowało by poukładać.

    Marek

  • 6. Data: 2010-12-22 15:46:43
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > bardziej po ludzku. Tam nie tylko ten przycisk by się przydał ale i także
    > parę innych rzeczy pasowało by poukładać.

    Taki uklad wymyslil producent. Urzadzenia maja juz swoj wiek i nie ma do
    nich juz zadnych aktualizacji tylko nowsze modele.