eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCzy jest w ogólemożliwe istnienie milionów martwych kart SIM? › Czy jest w ogólemożliwe istnienie milionów martwych kart SIM?
  • Data: 2009-04-16 12:44:44
    Temat: Czy jest w ogólemożliwe istnienie milionów martwych kart SIM?
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Owszem, wiem, że orange daje 365 dni na przychodzące

    Jeśli kupuję sobie nowy nr za 5zł, wyślę sms za 4,88 i kartę
    sim wyrzucę do WC, to Orange jeszcze 365 dni będzie uważał ją
    za aktywną, nawet jeśli ona fizycznie trafi do oczyszczalni ścieków
    i tam się rozłoży na części. Wiem to wszystko

    Ale jeśli czytałem w necie, że na 7 milionach kart SIM od ponad roku
    nie wykonano żadnej płatnej usługi, to jak to możliwe?

    Rozumiem, że ktoś ma ulubiony nr simplusa i np. przedłuża sobie go
    doładowaniami a kwoty nie wykorzystuje ale np. odsprzedaje środki
    na allegro, używając komendy teleprzelew. Okey, ale teleprzelew to
    przecież usługa płatna.

    Skąd więc te miliony kart nie wykonujących usług płatnych/