  • 1. Data: 2012-11-05 15:00:50
    Temat: Czy już czas przstać czytać tę grupę?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Po wątku 'Błędny epsilon - this is not a bug, this is ?'
    mam wrażenie, że lepiej poczytać rewelacje na onet.pl, aniżeli podyskutować
    tutaj.
    Smutne to...

  • 2. Data: 2012-11-05 15:11:03
    Temat: Re: Czy już czas przstać czytać tę grupę?
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2012-11-05, Jacek <a...@o...pl> wrote:
    > Po wątku 'Błędny epsilon - this is not a bug, this is ?'
    > mam wrażenie, że lepiej poczytać rewelacje na onet.pl, aniżeli podyskutować
    > tutaj.

    A od czego masz scorefile w czytniku?

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 3. Data: 2012-11-05 15:35:57
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 5 Nov 2012 14:11:03 +0000 (UTC), Stachu 'Dozzie' K. napisał(a):

    > A od czego masz scorefile w czytniku?

    Stasiu, pewnie, że można. Można też wyłączyć abonament (odsubskybować) tej
    grupy.
    Czytam wszystkie wypowiedzi, bo tak lubię.

  • 4. Data: 2012-11-05 19:34:21
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    et...
    > Stasiu, pewnie, że można. Można też wyłączyć abonament (odsubskybować) tej

    Macie rację - jeżeli "na tej grupie" największym rozsądkiem wykazuję się ja
    i Fir (sic!) - to można rozważyć każdą opcję.

  • 5. Data: 2012-11-06 00:59:01
    Temat: Re: Czy ju czas przsta czyta t grup?
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Mon, 5 Nov 2012 15:35:57 +0100, Jacek <a...@o...pl> wrote:
    > Dnia Mon, 5 Nov 2012 14:11:03 +0000 (UTC), Stachu 'Dozzie' K.
    napisa(a):

    > Stasiu, pewnie, e mona. Mona te wyczy abonament
    (odsubskybowa) tej
    > grupy.
    > Czytam wszystkie wypowiedzi, bo tak lubi.

    J te lubi Google Groups ;-)

    RW

  • 6. Data: 2012-11-06 01:02:17
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 05/11/2012 14:35, Jacek wrote:

    > Stasiu, pewnie, że można. Można też wyłączyć abonament (odsubskybować) tej
    > grupy.
    > Czytam wszystkie wypowiedzi, bo tak lubię.

    A rewelacje na onet.pl lubisz czytać jeszcze bardziej?

  • 7. Data: 2012-11-06 05:33:08
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 06 Nov 2012 00:02:17 +0000, Andrzej Jarzabek napisał(a):

    > A rewelacje na onet.pl lubisz czytać jeszcze bardziej?

    Nie czytam onetu.

  • 8. Data: 2012-11-06 14:40:56
    Od: kenobi <p...@g...com>

    Czytac to nigdy nie bylo wiekszego sensu *
    [no chyba ze ktos chce puscic pawia]

  • 9. Data: 2012-11-07 10:00:13
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    kenobi <p...@g...com> wrote:

    > Czytac to nigdy nie bylo wiekszego sensu *

    No tak, profesor fir nie czyta innych. On Pisze. Bez czytania.

    > [no chyba ze ktos chce puscic pawia]

    Głównie dzięki tobie.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 10. Data: 2012-11-09 12:48:34
    Od: "R. P." <r...@w...pl>

    W dniu 2012-11-07 10:00, Adam Wysocki pisze:

    > No tak, profesor fir nie czyta innych. On Pisze. Bez czytania.

    > Głównie dzięki tobie.

    Niestety zgadzam sie. Fir ma jakies fundamentalne problemy ze soba,
    czesto pisze jakies pierdy o swoim zdrowiu itp., zamiast trzymac sie
    tematyki grupy...