  • 1. Data: 2012-11-05 18:52:51
    Temat: GDI a kwadratowe krzywe
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Font TrueType ma krzywe Beziera stopnia drugiego a GDI obłsuguje stopień
    trzeci. W jaki sposób za pomocą GDI narysować taką krzywą?
    Gdzie można znaleźć dobrze opisaną specyfikację fontów, na razie obejrzę
    http://www.truetype-typography.com/ttspec.htm

  • 2. Data: 2012-11-05 20:03:30
    Temat: Re: GDI a kwadratowe krzywe
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > trzeci. W jaki sposób za pomocą GDI narysować taką krzywą?
    > Gdzie można znaleźć dobrze opisaną specyfikację fontów, na razie obejrzę

    Z pewnym takim zaciekawieniem zauważyłem na Source Forge jakiś edytor
    TTF-ów.

    Jeżeli jest Open Source - to może warto byłoby się przyjrzeć?

  • 3. Data: 2012-11-06 07:02:32
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "slawek" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Z pewnym takim zaciekawieniem zauważyłem na Source Forge jakiś edytor
    > TTF-ów.
    >
    > Jeżeli jest Open Source - to może warto byłoby się przyjrzeć?

    Jest TTFEdit i chyba bardziej rozbudowany FontForge. Nie ma konieczności aby
    to były TrueType, lepiej OpenType.

  • 4. Data: 2012-11-08 15:11:26
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 18:52:43 UTC+1 użytkownik Borneq napisał:
    > Font TrueType ma krzywe Beziera stopnia drugiego a GDI obłsuguje stopień
    > trzeci. W jaki sposób za pomocą GDI narysować taką krzywą?

    Możesz podnieść stopień krzywej - googlaj za degree elevation.

    w.