  • 11. Data: 2012-12-25 18:33:22
    Temat: Re: Czy kompakty wyprą bezlusterkowce?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze mt:

    > To chyba jednak w jakiejś innej rzeczywistości żyjesz, bo jakby nie
    > patrzeć to ten, skądinąd świetny, kompakt nie jest w stanie w niektórych
    > aspektach równać się ze sprzętem z wymienną optyką.

    Tylko w niektórych aspektach. Mówimy o zestawie z kitami.

    > Ten obiektyw jest
    > jasny tylko na szerokim końcu, wystarczy minimalnie zmienić ogniskową i
    > szkło bardzo szybko ciemnieje.

    Tak samo w kitach.

    > Matryca też jednak odstaje od nowych
    > sensorów w m4/3.

    Nie.

    > Poza tym można iść w stałki zamiast zumów i wtedy
    > różnica stanie się jeszcze bardziej widoczna.

    W cenie też.

    > A co jak potrzebujesz mieć
    > szerzej niż 28 mm, albo tele, albo makro?

    A na u4/3 z kitami? Zestaw ze stałkami to już ponad 5000 zł. ŻADEN amator
    tyle nie wydaje.
    --
    Mateusz Ludwin m...@g...com

  • 12. Data: 2012-12-25 18:34:32
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Michal Tyrala:

    > I 28-100/1.8-4.9 wystarczy kazdemu?

    Mnie na przykład wystarczy, bo u4/3 nadal jest nieprzenośne, nie upchnę
    obiektywów po kieszeniach.
    --
    Mateusz Ludwin m...@g...com

  • 13. Data: 2012-12-25 19:06:26
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2012-12-25 18:33, Mateusz Ludwin pisze:

    > Tylko w niektórych aspektach. Mówimy o zestawie z kitami.

    Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tymi kitami? Kupiłem A77 z kitowym
    obiektywem 16-50/f 2.8. Czym taki zestaw różni się od body + obiektywu
    kupionego poza kitem?

    > Tak samo w kitach.

    Skąd taka teza? W w/w zestawie f 2.8 mam w całym zakresie ogniskowych.

  • 14. Data: 2012-12-25 19:08:22
    Temat: Re: Czy kompakty wypr? bezlusterkowce?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Więcej tolerancji - nawet jeśli forma przekazu się nie spodoba.

  • 15. Data: 2012-12-25 20:05:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:

    > A na u4/3 z kitami? Zestaw ze stałkami to już ponad 5000 zł. ŻADEN
    > amator tyle nie wydaje.

    a po czym tak wnioskujesz?

    jakieś badania robiłeś, masz linka do jakiś badań?

    znam i znałem wielu amatorów, którzy mieli i mają sprzęt za kilkanaście albo
    i więcej tysięcy złotych...

    sam się pozbyłem sprzętu sklepowo wartego dziesiąt tysięcy, a jestem 100%
    amatorem.

    Amator ci sie myli z pstrykaczem.

    Amatorstwo nie oznacza biedy i dziadowania tylko miłość do tego co się chce
    robić. Amator często kupuje przedmioty pomagające bawić sie swoim hobby
    nawet przekraczające jego zdolności dochodowe. Poczytaj fora zagraniczne.

    amatorzy inwestują np w wyposażenie studia nawet gdy nie ma to sensu i
    taniej bezie czasem wynająć studio, bo amatorzy kochają swoje hobby i chcą
    mieć to wszystko dla siebie chcą mieć te zabawki i się nimi bawić. Często
    koszty nie mają dla nich znaczenia, wolą sobie kupić nową zabawkę niż coś
    dla domu.

  • 16. Data: 2012-12-25 20:06:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze JDX:

    > http://allegro.pl/w-strone-lepszych-zdjec-david-noto
    n-i2822338070.html

    > W tej książce obok zdjęć z FF pojawiają się fotki krajobrazowe z
    > iPhone i bez podpisu są nie do odróżnienia. Mimo że nic się w tym
    > aparacie nie da ustawić.

    no to teraz obejrzyj te fiotki w formacie A4 potem A3 a potem A0 :)

  • 17. Data: 2012-12-25 20:15:55
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marek Dyjor:

    n-i2822338070.html

    > no to teraz obejrzyj te fiotki w formacie A4 potem A3 a potem A0 :)

    Mówisz że dowolnym kompaktem zrobię takie A0?
    --
    Mateusz Ludwin m...@g...com

  • 18. Data: 2012-12-25 20:16:39
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marek Dyjor:

    > Amator ci sie myli z pstrykaczem.

    Próbujesz zaszpanować kupnem słownika polsko - angielskiego.
    --
    Mateusz Ludwin m...@g...com

  • 19. Data: 2012-12-25 20:19:07
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 25 Dec 2012 18:33:22 +0100, Mateusz Ludwin wrote:
    > Tylko w niektórych aspektach. Mówimy o zestawie z kitami.

    Jasssssne.

    W ktorym miejscu <k...@t...hamstera.pl> stoi, ze mowimy o
    zestawie z kitami? Niezle jest panowac nad tym, co się samemu napisalo
    kilka postow wczesniej...

    > A na u4/3 z kitami? Zestaw ze stałkami to już ponad 5000 zł. ŻADEN amator
    > tyle nie wydaje.

    Ja za 9-18 dalem 3300, podobnie za 45/2.8. A to jest polowa mojej
    szklarni u4/3. I nie zarobilem ani grosza focac u4/3. Wiec nie ZADEN.
    Jak rozumiem pan szanowny z tych, co ,,ja nie, wiec nikt''? Ego swiat
    zaslania?

    PS. Rozumiem, ze trollujemy, bo nudno w swieta? :-)
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 20. Data: 2012-12-25 20:27:56
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 25 Dec 2012 18:34:32 +0100, Mateusz Ludwin wrote:

    > Mnie na przykład wystarczy,

    A, czyli jednak ,,mi, czyli kazdemu''. Co swoja droga jest ciekawe skad
    się bierze przekonanie, ze nie istnieja ludzie o innych potwrzebach niz
    Moje Wielkie JA.