  • 1. Data: 2012-12-03 09:47:26
    Temat: Czy ktoś może pomóc? Połączenie dwóch formularzy
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    Witam

    Mam wykonaną stronę www.NaLotniskoGdansk.pl i na stronie głównej jest
    formularz "Złóż zapytanie o wycenę" i powyżej klient wypełnia kilka pól
    (telefon, email, adres z i adres dokąd) po czym ten formularz dostaję na
    emaila. Formularz ten jest wykonany w module foxcontact (tak mi przekazał
    webmaster). Następnie na podstronie
    http://nalotniskogdansk.pl/index.php/cennik/#wycena jest formularz wyceny
    on-line który wylicza od razu cenę na podstawie odległości z punktów
    wprowadzonych przez klienta (czyli z i do) - tutaj jest czyty PHP i Java.
    Niestety mój webmaster nie potrafi połączyć tych dwóch formularzy - mówi, że
    to się nie da. Jednak z mojego punktu widzenia jest to zasadnicza kwestia
    gdyż klienci od razu mają wycenę a nie muszą na nią czekać (i nie wiadomo
    czy od razu ją odbiorą) a to są usługi taxi więc liczy się czas. Czy ktoś
    potrafił by pomóc połączyć te dwa formularze? Oczywiście pokrył bym koszty
    pracy.

    Pzdr

  • 2. Data: 2012-12-08 10:34:53
    Temat: Re: Czy kto? mo?e pomóc? Po??czenie dwóch formularzy
    Od: Tomasz Sowa <t...@N...ttmath.org>

    On 2012.12.03 09:47, Roman wrote:

> [...]
    > formularz dostaję na emaila. Formularz ten jest wykonany w module
    > foxcontact (tak mi przekazał webmaster).

    To jest plugin do joomli.

> [...]
    > wyceny on-line który wylicza od razu cenę na podstawie odległości z
    > punktów wprowadzonych przez klienta (czyli z i do) - tutaj jest

    Javascript, Java to co innego.

    > Niestety mój webmaster nie potrafi połączyć tych dwóch formularzy -
    > mówi, że to się nie da.

    To zależy co rozumiesz pod pojęciem połączyć. Jeśli chciałbyś aby po
    kliknięciu na 'złóż zapytanie o wycenę' system wysłał automatycznie
    maila do klienta z wyceną to ja zrobiłbym to tak:

    1. Zmodyfikował plugin foxcontact aby po kliknięciu buttona wykonał się
    mój javascript
    2. To byłby ten javascript ze strony 'cennik' (korzystający z google api
    aby pobrać odległość)
    3. Wysłałbym do serwera formularz z obliczoną odległością
    4. Na serwerze wygenerował ładnego automatycznego maila
    (widzę że cena jest tylko uzależniona od odległości i rodzaju samochodu)

    Tu się powinieneś zmieścić w 100-200PLN. Tylko to zadziała do czasu
    aktualizacji pluginu foxcontact, a że ten formularz jest taki prosty to
    ja bym w ogóle zrezygnował z tego pluginu.

    ps. nie masz kodowania ustawionego w outlooku

    --
    Tomek
    http://www.ttmath.org

  • 3. Data: 2012-12-08 16:10:26
    Temat: Re: Czy kto? mo?e pomóc? Po3?czenie dwóch formularzy
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    > To zależy co rozumiesz pod pojęciem połączyć. Jeśli chciałbyś aby po
    > kliknięciu na 'złóż zapytanie o wycenę' system wysłał automatycznie
    > maila do klienta z wyceną to ja zrobiłbym to tak:

    Wystarczy mi, że klientowi otworzy tylko podstronę z pokazaną mapką i wyceną
    (czyli to co obecnie jest już zrobione na drugiej stronie) - nie musi nawet
    wysyłać do niego emaila z wyceną (tzn obecnie wysyła tylko informację, że
    wycenę otrzyma za jakąś chwilę jak zostanie zrobiona. Czy może mi Pan zatem
    pomóc z tym problemem?

    Pzdr