  • 1. Data: 2012-06-26 08:30:01
    Temat: Czy mazda 6 po liftingu gnije?
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    Witam

    Nastawiłem się na zmianę auta. W tej chwili numerem 1 jest mazda 6 z
    końca 2005 roku (po liftingu). Wiem, że początkowe roczniki borykały się
    z rdzą nadkoli. A jak po lifcie?

    A może ma ktoś do sprzedania mazdę 6 kombi 2.0 benzyna do sprzedania?
    Południowa Polska.

    Ryba

  • 2. Data: 2012-06-26 09:24:37
    Temat: Re: Czy mazda 6 po liftingu gnije?
    Od: "Docent Zylber" <D...@P...edu.com>

    >z rdzą nadkoli. A jak po lifcie?

    z jakim silnikiem?

    Doicent

  • 3. Data: 2012-06-26 09:32:00
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Docent Zylber nabazgrał(a):

    > z jakim silnikiem?

    No przecież pisał:

    A może ma ktoś do sprzedania mazdę 6 kombi 2.0 benzyna do sprzedania?

  • 4. Data: 2012-06-26 09:34:06
    Od: "Docent Zylber" <D...@P...edu.com>

    >A może ma ktoś do sprzedania mazdę 6 kombi 2.0 benzyna do sprzedania?

    a może toyote chcesz kombi?

    GB

  • 5. Data: 2012-06-26 09:37:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 26 Jun 2012 08:30:01 +0200, Ryba

    > Nastawiłem się na zmianę auta. W tej chwili numerem 1 jest mazda 6 z
    > końca 2005 roku (po liftingu). Wiem, że początkowe roczniki borykały
    > się z rdzą nadkoli. A jak po lifcie?

    Też gniją, w zależności od użytkowania. Na przykładzie, z użytkownikiem
    forum mazdy, mcbeth, mamy ten sam rocznik (2007), czarny metalik, sedan.
    mcbeth ma do domu 700m szutrowej drogi, gdzie auta nie oszczędza, kamienie
    biją po progach nadkoli i rdza już powyłaziła. U mnie rdza nie wyłazi, nie
    ma nawet ognisk. Przebieg mamy zbliżony, mcbeth ma chyba nawet mniej niż
    ja. Nie ma więc na to reguły. Osobiście w zimę (ale także w lato) nakazuję
    przepłukać dokładnie nadkola na myjni (usunięcie soli i brudu) -- może to
    też jest klucz.

    > A może ma ktoś do sprzedania mazdę 6 kombi 2.0 benzyna do sprzedania?
    > Południowa Polska.

    Benzyny trochę poszukasz, bo to towar zdecydowanie deficytowy.

    W marcu 2013 będę miał do sprzedania mojego sedana, 2.0 diesel, pierwszy
    właściciel, szacuję 115kkm przy końcu, czyli jeszcze przed pierwszą wymianą
    rozrządu. :P

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 6. Data: 2012-06-26 09:53:08
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > W marcu 2013 będę miał do sprzedania mojego sedana, 2.0 diesel, pierwszy
    > właściciel, szacuję 115kkm przy końcu, czyli jeszcze przed pierwszą

    a tak OT,
    to prawda, że ASO woła w tych autach 3,5kzł za wymianę rozrządu, a
    niezależne warsztaty 2-2,5kzł?

    brat

  • 7. Data: 2012-06-26 09:58:14
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-26 09:37, Myjk pisze:
> [...]
    > przepłukać dokładnie nadkola na myjni (usunięcie soli i brudu) -- może to

    Czytałem, że użytkownicy robią jakąś tam konserwację i to pomaga.
    A była jakaś akcje serwisowa Mazdy w tym temacie?

> [...]
    > właściciel, szacuję 115kkm przy końcu, czyli jeszcze przed pierwszą wymianą

    Dzięki :) właśnie teraz mam sedana 2.0 HDI i następny ma być Pb kombi
    dla odmiany :)

    Ryba

  • 8. Data: 2012-06-26 10:04:09
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-26 09:34, Docent Zylber pisze:

    > a mo?e toyote chcesz kombi?
    >
    > GB

    a dawaj, darowanemu koniowi ...

    Ryba

  • 9. Data: 2012-06-26 10:35:16
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Myjk nabazgrał(a):

    > Tue, 26 Jun 2012 08:30:01 +0200, Ryba
    > Też gniją, w zależności od użytkowania. Na przykładzie, z użytkownikiem
    > forum mazdy, mcbeth, mamy ten sam rocznik (2007), czarny metalik, sedan.

    Mazda 6 MPS wersja na USA nie gnije ale podobno one miały inne
    zabezpieczenia.

  • 10. Data: 2012-06-26 10:42:51
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-06-26 10:35, Chris pisze:
    > Myjk nabazgrał(a):

    > Mazda 6 MPS wersja na USA nie gnije ale podobno one miały inne
    > zabezpieczenia.

    Ale wtedy łatwiej znaleźć z silnikiem 2,3 niż 2,0