  • 1. Data: 2012-06-26 09:46:03
    Temat: silnik w Citroenie C6
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Jakie produkcji jest montowany w Citroenie C6 chyba 205KM diesel?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2012-06-26 09:42:00

  • 2. Data: 2012-06-26 10:38:17
    Temat: Re: silnik w Citroenie C6
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-06-26 09:46, Heraklit pisze:
    > Jakie produkcji jest montowany w Citroenie C6 chyba 205KM diesel?

    jeżeli 205KM to jest to 2,7HDI V6 BiTurbo i on jest produkcji PSA...

  • 3. Data: 2012-06-26 10:42:40
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 26 czerwiec (wtorek), gdy o godzinie 10:38 *Kamil
    'Model'* naskrobał(a):

    > jeżeli 205KM to jest to 2,7HDI V6 BiTurbo i on jest produkcji PSA...

    hmm, nie śmiało zapytam: czy może na nim znajdować się tabliczka
    Jaguara?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2012-06-26 10:39:23

  • 4. Data: 2012-06-26 11:02:06
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-06-26 10:42, Heraklit pisze:
    > Był sobie taki dzień: 26 czerwiec (wtorek), gdy o godzinie 10:38 *Kamil
    > 'Model'* naskrobał(a):

    > hmm, nie śmiało zapytam: czy może na nim znajdować się tabliczka
    > Jaguara?

    Nie wiem. Może Jag bierze od PSA silnik (Jag nie jest czasem lub swego
    czasu był pod władaniem Forda, który to diesle brał od PSA??)

  • 5. Data: 2012-06-26 11:07:16
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-06-26 11:02, Kamil 'Model' pisze:

    > Nie wiem. Może Jag bierze od PSA silnik (Jag nie jest czasem lub swego
    > czasu był pod władaniem Forda, który to diesle brał od PSA??)

    Namieszałeś nieco. 2.7HDi to efekt kooperacji Forda i PSA. Silnik
    powstał z założenia był przeznaczony do aut PSA, Jaguara i Land Rovera.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2012-06-26 11:21:53
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    > Namieszałeś nieco. 2.7HDi to efekt kooperacji Forda i PSA. Silnik
    > powstał z założenia był przeznaczony do aut PSA, Jaguara i Land Rovera.

    No do końca nie byłem pewien właśnie, dlatego pisałem "może" i "nie wiem"

  • 7. Data: 2012-06-26 12:11:21
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

    Użytkownik "Heraklit" <r...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Był sobie taki dzień: 26 czerwiec (wtorek), gdy o godzinie 10:38 *Kamil
    > 'Model'* naskrobał(a):

    > hmm, nie śmiało zapytam: czy może na nim znajdować się tabliczka
    > Jaguara?

    Nie. W jaguarze S-Type na pewno nie ma śladu po cytrynie Pewnie jest po
    swapie.

  • 8. Data: 2012-06-26 12:26:35
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 26-06-2012 o 12:11:21 Marek P.
    <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl> napisał(a):

    > Nie. W jaguarze S-Type na pewno nie ma ?ladu po cytrynie Pewnie jest po
    > swapie.

    Niestety...

    http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?c
    ar=120285