  • 1. Data: 2011-08-25 15:18:22
    Temat: Czy można przenieść anonimowego Tak-Taka do innego operatora?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Mam numer w Tak-Taku. Chętnie przeniósłbym go do innego operatora, np.
    Gadu-air, który daje dobrą ofertę dla SMSów do wszystkich sieci.
    Czy da się taki numer przenieść do innego operatora?

  • 2. Data: 2011-08-25 15:21:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-25 17:18, Marcin N pisze:
    > Mam numer w Tak-Taku. Chętnie przeniósłbym go do innego operatora, np.
    > Gadu-air, który daje dobrą ofertę dla SMSów do wszystkich sieci.
    > Czy da się taki numer przenieść do innego operatora?

    Trzeba zarejestrować.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-08-25 18:52:15
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Marcin N
    z dnia: 2011-08-25 17:18:
    > Mam numer w Tak-Taku. Chętnie przeniósłbym go do innego operatora, np.
    > Gadu-air, który daje dobrą ofertę dla SMSów do wszystkich sieci.
    Jak długo jeszcze ta "sieć" poistnieje? miesiąc... dwa?

    > Czy da się taki numer przenieść do innego operatora?
    Anonimowo to tylko wyrzucając do kosza i kupując nowy starter, a jak
    chcesz ten sam numer to... zarejestruj. :]

    Paweł

  • 4. Data: 2011-08-25 19:18:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-25 20:52, Paweł Gąska pisze:
    > Jak długo jeszcze ta "sieć" poistnieje? miesiąc... dwa?

    Póki ma dla kogoś najatrakcyjniejszą ofertę, to nie ma chyba większego
    znaczenia? Regulaminowo muszą poinformować miesiąc przed zwinięciem się.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-08-26 08:23:05
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Liwiusz
    z dnia: 2011-08-25 21:18:

    > Póki ma dla kogoś najatrakcyjniejszą ofertę, to nie ma chyba
    > większego znaczenia? Regulaminowo muszą poinformować miesiąc przed
    > zwinięciem się.
    i gość teraz sobie szybko przeniesie numer, żeby za trzy dni dowiedzieć
    się, że przeniósł go na miesiąc? :D

    Paweł

  • 6. Data: 2011-08-26 08:54:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-26 10:23, Paweł Gąska pisze:
    > Witam,
    >
    > W odpowiedzi na maila od Liwiusz
    > z dnia: 2011-08-25 21:18:

    > i gość teraz sobie szybko przeniesie numer, żeby za trzy dni dowiedzieć
    > się, że przeniósł go na miesiąc? :D

    Gorsze rzeczy się w życiu zdarzają, uwierz :)

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2011-08-26 08:58:21
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

> [...]
    > Gadu-air, który daje dobrą ofertę dla SMSów do wszystkich sieci.
    > Czy da się taki numer przenieść do innego operatora?

    play fresh lepsza, doladujesz konto 30 zl dostajesz na 30 dni 1000 smsow

    P.

    --
    z magazynem</a>

  • 8. Data: 2011-08-26 09:14:07
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Pendrive
    z dnia: 2011-08-26 10:58:

    > play fresh lepsza, doladujesz konto 30 zl dostajesz na 30 dni 1000 smsow
    pod warunkiem, że te 1000 SMSów wyślesz w 30 dni, bo jak wyślesz mniej
    to jakby coraz droższe wychodzą :]

    Paweł

  • 9. Data: 2011-08-26 09:24:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-26 10:58, Pendrive pisze:

    > play fresh lepsza, doladujesz konto 30 zl dostajesz na 30 dni 1000 smsow

    Byłem w Playu, i wolę już płacić trochę więcej, a mieć normalną obsługę,
    a nie kaszaniący się system i idiotów w BOK.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2011-08-26 10:09:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Aug 2011 11:24:48 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Byłem w Playu, i wolę już płacić trochę więcej, a mieć normalną obsługę,
    > a nie kaszaniący się system i idiotów w BOK.

    Więc dokąd emigrujesz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan