  • 1. Data: 2011-08-25 09:40:40
    Temat: play rozmowy bez limitu (FIrma)
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    Dostałem oferte na firme z PLAY All INCLUSIVE VIP

    za 225zl nielimitowane rozmowy z siecami gsm i stacjonarnymi w PL
    100m na miedzynarodowe rozmowy
    2GB danych na internet

    Interesują mnie te rozmowy bez limitu, fakycznie nie ma limitu?

    Wydzwaniam miesięcznie za 800zł z VOIPA
    taka oferta ograniczylabymi koszta.

    ale coś nie chce mi się wierzyć w te bez limity, czy to nie jest
    jak w erze bezlimitu ale do 2000min :)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-08-25 09:50:46
    Temat: Re: play rozmowy bez limitu (FIrma)
    Od: "AT" <d...@g...pl>

> [...]
    >
    > Wydzwaniam miesięcznie za 800zł z VOIPA
    > taka oferta ograniczylabymi koszta.
    >
    > ale coś nie chce mi się wierzyć w te bez limity, czy to nie jest

    na stronie play tylko cos takiego znalazlem, ale to minimalnie drozej jak
    dostałem
    ofertę

    http://dlafirm.play.pl/pl/promocja/play-abonament/Fi
    rma-VIP/index.html

  • 3. Data: 2011-08-25 10:31:34
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-25 09:50:46 +0000, "AT" <d...@g...pl> said:

    > na stronie play tylko cos takiego znalazlem,

    <http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_P
    romocyjnej_All_Inclusive_dla_Firm_01-04-2011.pdf>

    Tu

    jest wszystko na ten temat...
    (datą się nie przejmuj ;-))

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2011-08-25 10:59:15
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > <http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_P
    romocyjnej_All_Inclusive_dla_Firm_01-04-2011.pdf>

    > Tu
    > jest wszystko na ten temat...
    > (datą się nie przejmuj ;-))

    ale nie widze tu oferty VIP za 225zł czy za 250zł

  • 5. Data: 2011-08-25 18:14:02
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-25 10:59:15 +0000, "AT" <d...@g...pl> said:

    romocyjnej_All_Inclusive_dla_Firm_01-04-2011.pdf>

    Tu
    jest

    > ale nie widze tu oferty VIP za 225zł czy za 250zł

    Ale jest informacja na temat jak Play rozumie za darmo do wszystkich.
    Cena jest rzeczą drugorzędną, bo negocjowalną.

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2011-08-26 11:31:46
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Ale jest informacja na temat jak Play rozumie za darmo do wszystkich.
    > Cena jest rzeczą drugorzędną, bo negocjowalną.

    "W ramach usługi "Stan darmowy w Firmie Abonent otrzymuje pakiet 44 640
    minut,

    ktry moSe być wykorzystany na krajowe połączenia głosowe i wideo na numery w

    Sieci Telekomunikacyjnej P4 oraz na połączenia głosowe do wszystkich
    krajowych

    sieci stacjonarnych (z wyłączeniem połączeń na numery specjalne wskazane w
    pkt. 5

    Cennika Oferty Firma). "

    rozumię , ze to masz na myśli.

    ale w ramach sieci P4 ? a co z innymi sieciami?

  • 7. Data: 2011-08-26 12:07:25
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-26 11:31:46 +0000, "Amir" <d...@g...pl> said:

    > ale w ramach sieci P4 ? a co z innymi sieciami?

    Później poszukam tej informacji.
    :-)))

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2011-08-26 13:47:55
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Później poszukam tej informacji.
    > :-)))

    cos w play tez nie mogą sie okreslic konkretnie
    a chcialbym kupic ale na 2 lata sie wiazac jak wyjdzie ze jednak
    byl kruczek w tym to smole ich i wole voipa

  • 9. Data: 2011-08-26 22:56:20
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-26 13:47:55 +0000, "Amir" <d...@g...pl> said:

    > cos w play tez nie mogą sie okreslic konkretnie

    Ale na stronie jest jawnym tekstem zapisane - w regulaminie:

    <http://www.play.pl/resources/pdf/Cennik_Oferty_Firm
    a.pdf>

    I tam: Tabela nr 1a: Cennik jednostek rozliczeniowych na usługi
    podstawowe rozliczane w ramach Abonamentu w ofercie Firma VIP

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2011-08-29 07:20:17
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    >
    > I tam: Tabela nr 1a: Cennik jednostek rozliczeniowych na usługi podstawowe
    > rozliczane w ramach Abonamentu w ofercie Firma VIP

    Czyli zupełnie ma ma limitów i faktycznie jest bezpłatnie:

    to zapis dla ciekawy, niemających chęci klikania:

    "Krajowe połączenie wideo do wszystkich krajowych operatorów komórkowych
    (naliczanie sekundowe) - 0 PLN / minuta "

    a w regulamienie
    stan darmowy w firmie: