  • 1. Data: 2012-09-26 15:36:27
    Temat: Czy na ovi store da się pobrać programy dla telefonu S-E z Symbianem?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Witam,

    Ze dwa lata temu kupiłem telefon Sony Ericsson z Symbianem.
    Widzę, że to był błąd, bo ciekawe programy dostępne w sklepie Nokii
    (ovi) są dostępne tylko dla telefonów Nokii. Czy da się to jakoś obejść?

    W końcu mam telefon z ich systemem, po co więc takie utrudnianie?

    --
    MN

  • 2. Data: 2012-09-26 17:02:32
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał:

    > Widzę, że to był błąd, bo ciekawe programy dostępne w sklepie Nokii (ovi) są
    > dostępne tylko dla telefonów Nokii. Czy da się to jakoś obejść?
    > W końcu mam telefon z ich systemem, po co więc takie utrudnianie?

    Jakie utrudnianie? Nie uważasz chyba, że sklep nokii będzie specjalnie dla
    Ciebie i Twojego starego symbiana trzymał kompatybilne aplikacje. Na nokie z
    tamtego okresu też niewiele już znajdzie się w sklepie. Prorokowali śmierć
    symbiana kilka lat temu, a on na złość się rozwinął. Jak chcesz poszukać coś na
    Eryka zajrzyj na forum.gsmcenter.pl do działu z odpowiednim symbianem.

  • 3. Data: 2012-09-26 21:43:53
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-26 17:02, Tomek pisze:

> [...]
    > Prorokowali śmierć symbiana kilka lat temu, a on na złość się rozwinął.
    > Jak chcesz poszukać coś na Eryka zajrzyj na forum.gsmcenter.pl do

    Widzę, że nie jesteś w temacie. Sklep Nokii dla mojego "starego
    Symbiana" trzyma sporo aplikacji. Dostępne są jednak tylko dla telefonów
    Nokii.

    --
    MN

  • 4. Data: 2012-09-27 20:20:25
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał:

    > Widzę, że nie jesteś w temacie. Sklep Nokii dla mojego "starego Symbiana"
    > trzyma sporo aplikacji. Dostępne są jednak tylko dla telefonów Nokii.

    To podaj teraz wersję tego symbiana i wersję z SE.

  • 5. Data: 2012-09-27 21:09:55
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-27 20:20, Tomek pisze:

    > To podaj teraz wersję tego symbiana i wersję z SE.

    Wersja telefonu S-E to Symbian S60 v5. Telefon VIVAZ PRO.

    --
    MN

  • 6. Data: 2012-09-27 21:40:29
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał:

    > Wersja telefonu S-E to Symbian S60 v5. Telefon VIVAZ PRO.

    No a nie podałeś starej wersji Symbiana, i jakoś nie chce mi się wierzyć, że
    masz starszego niż w SE, a na Eryka nic nie możesz ściągnąć i zainstalować z
    pozycji telefonu.