  • 1. Data: 2012-09-26 21:44:44
    Temat: Domyslna przegladarka Androida
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Czy defaultowa przegladarka WWW w Androidzie jest oparta na Chrome, czy to
    zupelnie inny program?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-09-27 14:21:08
    Temat: Re: Domyslna przegladarka Androida
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Maciek <d...@p...onet.pl> Odpowiedz na

    > Czesc,
    >
    > Czy defaultowa przegladarka WWW w Androidzie jest oparta na Chrome, czy to
    > zupelnie inny program?

    W 4.1 to chrome. W starszych to coś na WebKitcie(o ile pamiętam).

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 3. Data: 2012-09-27 14:23:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 27 Sep 2012 12:21:08 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

    > W 4.1 to chrome. W starszych to coś na WebKitcie(o ile pamiętam).

    A chrome to niby na czym jest?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2012-09-27 15:10:41
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > A chrome to niby na czym jest?

    Na Adroidzie od werski 4.x

  • 5. Data: 2012-09-27 15:18:26
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Sep 2012 15:10:41 +0200, Chris napisał(a):

    (...)

    Ha. Malem 2.3.costam, zaktualizowalem do 4.1. Roznicy w dzialaniu
    przegladarki nie widze. Zainstalowalem natomiast na probe Chrome i to jest
    kompletna porazka - dziala strasznie wolno...Jeszcze wolniej niz Opera
    Mobile.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 6. Data: 2012-09-27 15:20:21
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciek nabazgrał(a):

> [...]
    > przegladarki nie widze. Zainstalowalem natomiast na probe Chrome i to jest
    > kompletna porazka - dziala strasznie wolno...Jeszcze wolniej niz Opera

    Opera dla mnie też jest najlepsza pod warunkiem że to nie Opera Mini :)
    Co do Chrome to czasami odpalam ale ma problemy np. z formatowaniem textu do
    wielkości ekranu, co do prędkości to jakoś nie zwracałem na to uwagi, po
    prostu mało jej używam.

  • 7. Data: 2012-09-27 15:55:13
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Sep 2012 15:20:21 +0200, Chris napisał(a):

> [...]
    > wielkości ekranu, co do prędkości to jakoś nie zwracałem na to uwagi, po

    Ja w ogole malo grzebie po www z telefonu, ale jak juz, to na ogol chce cos
    *szybko* sprawdzic...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 8. Data: 2012-09-27 15:58:34
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciek nabazgrał(a):

    > Ja w ogole malo grzebie po www z telefonu, ale jak juz, to na ogol chce
    > cos *szybko* sprawdzic...

    Ja ze względu na poniższe serwisy muszę mieć cały czas dostęp do neta więc u
    mnie 90% to WWW a 10% tel :)