  • 1. Data: 2011-07-20 07:16:59
    Temat: Czy nadajnik śleża nadaje już dvb-t
    Od: "Domator" <j...@g...pl>

    Czy może ktoś praktycznie potwierdzić że nadajnik ślęża nadaje już dvb-t i
    jesli tak to czy nadaje z pełną mocą ,pytam ponieważ mieszkam 81 km od
    nadajnika i nie nic nie odbieram oprócz czeskich dvb-t
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-07-20 08:49:14
    Temat: Re: Czy nadajnik śleża nadaje już dvb-t
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 20.07.2011 09:16, Domator pisze:
> [...]
    > i jesli tak to czy nadaje z pełną mocą ,pytam ponieważ mieszkam 81 km od
    > nadajnika i nie nic nie odbieram oprócz czeskich dvb-t

    już pisałem, w odległości ok. 50 km w lini prostej i bezposredniej
    widoczności odbiór b. słaby.
    na dodatek na 44, a nie 58 kanale.

  • 3. Data: 2011-07-20 13:41:32
    Od: ArekM <a...@j...com>

> [...]
    > i jesli tak to czy nadaje z pełną mocą ,pytam ponieważ mieszkam 81 km od
    > nadajnika i nie nic nie odbieram oprócz czeskich dvb-t

    Nadaje. W odleglosci okolo 40 km w linii odbiór idealny.

    --
    Pzdr

  • 4. Data: 2011-07-20 13:44:25
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 20 Jul 2011 10:49:14 +0200, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >już pisałem, w odległości ok. 50 km w lini prostej i bezposredniej
    >widoczności odbiór b. słaby.
    >na dodatek na 44, a nie 58 kanale.

    moze cos nie tak z twoja antena? Dzis pisalem z gosciem ze Sycowa
    (60km od Wroclawia w kierunku Olesnica-Sycow-Kepno) i sygnal jest ok i
    stabilny. Odbiera na siatkowej antenie.

    >U mnie ze ślęży na obecną chwilę siła sygnału wynosi ok. 30 % a jakość 93- 100 %,
    >a z Mikstatu jest to 92% ( siła sygnału), a jakość prawie zawsze ok 100 %, choć
    czasami jest szatkowanie,
    >ale to bardzo rzadko. Generalnie obraz z obu nadajników jest stabilny.Odbieram
    kanały na telewizorze LG z
    >wbudowanym tunerem mpeg4 na zwykłej antenie siatkowej skierowanej na ślężę. Łapię
    też czeskie kanały w DVB-t z Pradziada,
    >tutaj siła sygnału 46 % na obecną chwilę a jakość 100 %.- te wszystkie parametry są
    przy ładnej pogodzie tak jak dzisiaj, jak
    >przychodzą deszcze to zazwyczaj mam problemy z czeskim muxem, ale to wynika chyba z
    odległości- ok 200 km od nadajnika z
    >pradziada, to i tak cud, ze je łapię, albo z winy anteny. Musze pomyśleć nad kupnem
    jakiejś kierunkowej do DVB-t, może Yaga albo Telmor,
    >bo zależy mi na CT4, myślę, ze wtedy nie miałbym już problemu z odbiorem nawet w
    pochmurne i deszczowe dni.

    moze jeszcze kreca antenami, moze cos z antenami po stronie
    odbiorczej!! Tyle lat czekalismy, to poczekamy jeszcze chwile!!!!

    Don't worry be happy.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2011-07-20 19:49:10
    Temat: Re: Czy nadajnik ?leża nadaje już dvb-t
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 20.07.2011 15:44, a...@p...pl pisze:
    > moze cos nie tak z twoja antena? Dzis pisalem z gosciem ze Sycowa
    > (60km od Wroclawia w kierunku Olesnica-Sycow-Kepno) i sygnal jest ok i
    > stabilny. Odbiera na siatkowej antenie.

    3 anteny w 3-ch miejscach, ślęża widoczna, ale to było w tamtym tygodniu

    też czeskie kanały w DVB-t z Pradziada,
    są przy ładnej pogodzie tak jak dzisiaj, jak
    z odległości- ok 200 km od nadajnika z
    kupnem jakiejś kierunkowej do DVB-t, może Yaga albo Telmor,
    pochmurne i deszczowe dni.

    z czechami nie ma najmniejszego problemu

  • 6. Data: 2011-07-21 07:35:17
    Od: "Domator" <j...@g...pl>

    Nadaje. W odleglosci okolo 40 km w linii odbiór idealny.

    A możesz kolego powiedziec na jakim kanale czy rzeczywiście na 44
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-07-21 07:42:48
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > Nadaje. W odleglosci okolo 40 km w linii odbiór idealny.
    >
    > A możesz kolego powiedziec na jakim kanale czy rzeczywiście na 44
    > Pozdrawiam

    Jak mi powiesz jak to sprawdzic to chętnie :)
    Tuner mam w TV - Sony cośtam :)

    --
    Pzdr!

  • 8. Data: 2011-07-21 18:09:06
    Od: "mulczas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Domator" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy może ktoś praktycznie potwierdzić że nadajnik ślęża nadaje już dvb-t
    > i jesli tak to czy nadaje z pełną mocą ,pytam ponieważ mieszkam 81 km od
    > nadajnika i nie nic nie odbieram oprócz czeskich dvb-t

    Wrocław, Wyszyńskiego, antena siatkowa (bez zasilacza) na dachu 4-piętrowej
    kamienicy ustawiona na Ślężę - obecnie bez problemów, kilka dni temu rwało
    co ok. 30s. Kanał 58. Sygnał "bardzo dobry" na Sony W5500