  • 1. Data: 2011-07-17 22:32:51
    Temat: kable HDMI 1.4 3D
    Od: "Lukas" <g...@o...pl>

    Witam

    Co to jest to 3D ?, tzn. wiem, ze chodzi o trojwymiar, ale czy to oznaczna ,
    ze jak kupie jakis prostrzy kabel-tanszy to nie bede mogl ogladac ( np. z
    n-ki) sygnalu 3D ?

    Mozna kupic na allegro kabel za 50 ale i za 100 tej samej dlugosci, dlatego
    warto zapytac....

  • 2. Data: 2011-07-19 09:54:37
    Temat: Re: kable HDMI 1.4 3D
    Od: "majkel" <majkel123@[NOSPAM].poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Lukas" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z n-ki) sygnalu 3D ?
    >
    > Mozna kupic na allegro kabel za 50 ale i za 100 tej samej dlugosci,

    Ja polecam te za 8zł. Będą świetnie działać z 3 a nawet więcej D ;)
    Sam taki kupiłem i działa wyśmienicie!
    Nie mam wprawdzie TV 3D ale 1080p śmiga po nim aż miło. W końcu 3D to taki
    sam obraz tylko podzielony na 2 części...
    Kupowanie kabli za 50-100zł to dla mnie jakaś fanaberia. Przecież jeśli te
    za 8zł działają to po co przepłacać?

    majkel

  • 3. Data: 2011-07-19 10:22:01
    Od: z <z...@g...pl>

    majkel pisze:

    > Ja polecam te za 8zł.

    Ja to dopiero pojechałem po bandzie. Kupiłem najtańszy 5m (chyba 20zł).
    Działa. :-)

  • 4. Data: 2011-07-20 19:22:03
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-07-19 12:22, z pisze:

    > Ja to dopiero pojechałem po bandzie. Kupiłem najtańszy 5m (chyba 20zł).
    > Działa. :-)

    Trudno za tym dojść, mam dwa po 1,5m jeden za 20zł drugi za 37zł na tym
    za 20zł przy 1080p 12bit pojawia się czasem zakłócenie - nieregularnie
    migająca cienka pozioma kreska w połowie ekranu, na tym droższym
    wszystko OK.

  • 5. Data: 2011-07-20 21:21:12
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-07-20 21:22, Padre pisze:

> [...]
    > za 20zł przy 1080p 12bit pojawia się czasem zakłócenie - nieregularnie
    > migająca cienka pozioma kreska w połowie ekranu, na tym droższym

    Więc sugerujesz że to cena a nie jakość wykonania konkretnej sztuki
    kabelka ma wpływ na pracę tak niekomplikowanego elementu jak kabel ? ;-)

  • 6. Data: 2012-08-27 12:58:19
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > za 20zł przy 1080p 12bit pojawia się czasem zakłócenie - nieregularnie
    > migająca cienka pozioma kreska w połowie ekranu, na tym droższym

    Masz uszkodzony kabel i tyle. Kup taki za 8 zł, jak polecają przedmówcy.
    Ja ostatnio kupowałem po 6 zł.

    --
    MN