  • 1. Data: 2018-02-23 14:11:28
    Temat: Czy są tu tacy, którzy już ją wypróbowali?
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    http://fungadgeting.com/odetnij-przewod-za-pomoca-ty
    ch-gadzetow-do-wymiany-kabli/?gclid=EAIaIQobChMIr7_k
    2Ie82QIVh5UYCh2SZgx9EAEYASAAEgIW2_D_BwE

    To więcej niż rewolucja - to REWELACJA...

    - opracowana przez inżyniera NASA, najnowsza technologia wojskowa, najbardziej
    niezawodna i zaawansowana technologicznie antena na rynku, oglądanie niemal
    każdego kanału za darmo, bez abonamentu i całkowicie legalnie, niewygórowana
    cena, a do tego wysokie zniżki...

    Niepokoi mnie tylko ten 30-milowy - chyba zasięg - to w milach lądowych, czy
    morskich?

  • 2. Data: 2018-02-23 14:27:01
    Temat: Re: Czy są tu tacy, którzy już ją wypróbowali?
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    W dniu 23.02.2018 o 14:11, TurboPascal pisze:
> [...]
    > cena, a do tego wysokie zniżki...
    >
    > Niepokoi mnie tylko ten 30-milowy - chyba zasięg - to w milach lądowych, czy

    Ale bełkot marketingowy !!! i to jeszcze tłumaczony z chińskiego na
    czeski i potem na polskawy.

    Na samym początku piszą:

    Ponieważ rachunki za kabel wynoszą rutynowo 200 USD, nie dziwi fakt, że
    frustracja związana z usługą telewizyjną rośnie. A przecięcie kabla jest
    świetnym sposobem na zaoszczędzenie znacznej ilości pieniędzy na dłuższą
    metę, a zakończenie tych subskrypcji może być przerażającą perspektywą.

    i tu mają rację "przecięcie kabla" daje duże oszczędności. Zwłaszcza
    jeśli chodzi o kabel zasilający telewizor :-) :-) :-)

    Grzegorz

  • 3. Data: 2018-02-23 16:12:43
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-02-23 o 14:11, TurboPascal pisze:
> [...]
    > cena, a do tego wysokie zniżki...
    >
    > Niepokoi mnie tylko ten 30-milowy - chyba zasięg - to w milach lądowych, czy

    Może w ameryce to działa ale u nas nadawcy kablowi nie wysyłają niczego
    bezprzewodowo i jeszcze za darmo.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 4. Data: 2018-02-23 17:01:23
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 23.02.2018 o 14:27, Grzegorz Kurczyk pisze:
    > Na samym początku piszą:
    >
    > Ponieważ rachunki za kabel wynoszą rutynowo 200 USD,

    Czyli dolar już ok 27 gr? a za kablówkę z nagrywarką i internet
    mam 55 zł. Słuszną linię ma rząd...

    --
    Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

  • 5. Data: 2018-02-23 19:28:01
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Może w ameryce to działa ale u nas nadawcy kablowi nie wysyłają niczego
    > bezprzewodowo i jeszcze za darmo.

    Nie masz racji. U mnie firma kablowa wysyła bezprzewodowo faktury
    (pocztą). Czy to jest za darmo, to można by dyskutować...

  • 6. Data: 2018-02-23 19:57:06
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl> napisał(a):
> [...]
    > i tu mają rację "przecięcie kabla" daje duże oszczędności. Zwłaszcza jeśli
    > chodzi o kabel zasilający telewizor :-) :-) :-)

    Bo to jest tekst kierowany na rynek amerykański, który ktoś z niewiadomych
    powodów przetłumaczył za pomocą Google Translate na polski. Tam rezygnacja z
    kablówki nazywa się przecięciem kabla - "cord cutting". Tekst brzmi
    śmiesznie dla polskiego czytelnika.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 7. Data: 2018-02-23 19:57:15
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    TurboPascal <t...@g...com> napisał(a):
> [...]
    > legalnie, niewygórowana cena, a do tego wysokie zniżki...
    > Niepokoi mnie tylko ten 30-milowy - chyba zasięg - to w milach lądowych,

    Ale tak właściwie to o co chodzi? Zwykła antena wewnętrzna do odbioru stacji
    naziemnych. Mile oczywiście lądowe, bo jakie mają być? Artykuł jest
    maszynowym tłumaczeniem tego:
    http://fortune.com/2017/02/13/cord-cutting-streaming
    -television-cable-gadgets/
    Sama antena dostępna jest na Amazonie:
    https://www.amazon.com/gp/product/B00APPDX86/

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 8. Data: 2018-02-23 20:46:04
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-02-23 o 19:28, sundayman pisze:

    > Nie masz racji. U mnie firma kablowa wysyła bezprzewodowo faktury
    > (pocztą). Czy to jest za darmo, to można by dyskutować...

    To je dobré! viborné! ;-)

  • 9. Data: 2018-02-28 20:15:27
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    W dniu 23.02.2018 o 16:12, Janusz pisze:

    > Może w ameryce to działa ale u nas nadawcy kablowi nie wysyłają niczego
    > bezprzewodowo i jeszcze za darmo.

    Pamiętam jak w czasach kablówki analogowej udawało mi się odebrać sygnał
    "od sąsiada". Prawdopodobnie koncentryk z przegnitym ekranem robił za
    antenę nadawczą :-) Obraz był zaśnieżony i trochę zrywała chrominancja
    ale był. Jakbym anteną odbiorczą dobrze "obmacał" ściany, to pewnie
    udałoby się uzyskać całkiem przyzwoity obraz.

    Grzegorz

  • 10. Data: 2018-02-28 23:28:50
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2018-02-28 20:15, Grzegorz Kurczyk wrote:

> [...]
    > ale był. Jakbym anteną odbiorczą dobrze "obmacał" ściany, to pewnie
    > udałoby się uzyskać całkiem przyzwoity obraz.

    i pewnie tak dziala ten fungadget, tylko jeszcze ma na pokladzie
    wzmacniacz, tak ze 30 [dB].