  • 1. Data: 2018-02-21 20:47:59
    Temat: Na jakie to złacze? Coś z wifi
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Jest sobie PCB z brakującym gniazdem wifi. Miejce na gniazdo wyglada tak:

    https://drive.google.com/open?id=11aLgzHRpZ6Pv5wuDaK
    MaDrZsdQL9TfIa

    Wysokośc jakies 8mm. Jest to miejsce do mocowania konentryka do WiFi.
    Dwa miedziane pady, duży i mały.

    Ponieważ widze takie po raz pierwszy to mam problem ze zgadnięciem czego
    szukać. Może ktoś widział i wie co tam wlutować.

    Oczywiście możliwa jest też inna odpowiedz: druty ;) Może to jest tylko
    miejsce do wlutowania się na stałe wprost z koncentryka.

  • 2. Data: 2018-02-21 21:26:10
    Temat: Re: Na jakie to złacze? Coś z wifi
    Od: Bombardier Dąs vel Karbonylek <b...@g...com>

    http://www.cmpter.com/UpLoadFile/image/20131127/MHF%
    20SERIES.JPG

    U.FL (IPX/AMC) paczaj w tme.

    Zła wiadomość jest taka, że większość ma nieizolowany pad od spodu,
    w twoim przypadku jak pacniesz pierwsze z brzegu gniazdko, oczywiście
    zewrzesz sygnał. Dobra wiadomość jest taka, iż występują takie gniazda
    z dwoma mniejszymi wyprowadzeniami, tylko one słabiej się trzymają
    obwodu.

    Z małych są jeszcze mmcx
    http://3.bp.blogspot.com/-ExBd4hnGcpw/Uktd7lE8-kI/AA
    AAAAAAE_I/C1WdTcAKcSY/s1600/mmcx-snp-mcx.jpg

  • 3. Data: 2018-02-21 21:46:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2/21/2018 9:26 PM, Bombardier Dąs vel Karbonylek wrote:
    > http://www.cmpter.com/UpLoadFile/image/20131127/MHF%
    20SERIES.JPG
    > U.FL (IPX/AMC) paczaj w tme.

    To nie są U.FL. Mam obok na płytce na nie miejsca, są znacznie mniejsze.
    To coś jest *duże*, oba pady mają w sumie 8mm wysokości.

    > Z małych są jeszcze mmcx
    > http://3.bp.blogspot.com/-ExBd4hnGcpw/Uktd7lE8-kI/AA
    AAAAAAE_I/C1WdTcAKcSY/s1600/mmcx-snp-mcx.jpg

    Znam je ale nigdy nie widziałem wersji do płytki.

  • 4. Data: 2018-02-21 22:09:46
    Od: Bombardier Dąs vel Karbonylek <b...@g...com>

    użytkownik Sebastian Biały napisał:

    AAAAAAE_I/C1WdTcAKcSY/s1600/mmcx-snp-mcx.jpg

    > Znam je ale nigdy nie widziałem wersji do płytki.

    MCX duże zwykle są THT.
    MMCX mniejsze niby są smd.
    http://www.cyfronika.com.pl/art57/gmmcx_smd.jpg 4x4mm

  • 5. Data: 2018-02-21 22:15:56
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2/21/2018 10:09 PM, Bombardier Dąs vel Karbonylek wrote:
    > MMCX mniejsze niby są smd.
    > http://www.cyfronika.com.pl/art57/gmmcx_smd.jpg 4x4mm

    Zerknę czy się nada, dzięki.

    Przypuszczam że tam jest jakieś złacze bo widzę na takim żałosnym
    zdjęciu mojej zabawki:

    http://img01.baimao.com/M00/3D/FC/wKgAFFKry5OAb_TSAA
    BYdiAXGss291.jpg

    Tam *coś* jest :D.