  • 1. Data: 2015-11-17 15:41:58
    Temat: Czy są tv z wifi?
    Od: Marek <f...@f...com>

    Prawdopodobnie stanę przed potrzebą kupienia tv aby wymienić stary
    crt.
    Na IFIe spodobały mi się LG oled, jest dostępny jeszcze jedyny model
    oled bez 4K, ale nie mogę znaleźć info czy posiada on WiFi..
    Pomijając ten LG, jakie inne modele posiadają wbudowane WiFi? Głównie
    mi zależy na bezproblemowej obsłudze youtube, budzet tak do 8k.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2015-11-17 18:03:42
    Temat: Re: Czy są tv z wifi?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17.11.2015 o 15:41, Marek pisze:
> [...]
    > Pomijając ten LG, jakie inne modele posiadają wbudowane WiFi? Głównie mi
    > zależy na bezproblemowej obsłudze youtube, budzet tak do 8k.

    Ale ma być oled z wifi, czy zwykły led?
    Bo ze zwykłych to prawie każdy smart ma wifi.