  • 1. Data: 2015-10-27 23:54:29
    Temat: Multipleks na 690 MHz - Warszawa
    Od: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl>

    Cześć,

    Czy coś się stało z nadajnikiem? Jakoś zanikł mi odbiór programów nadawanych
    na 690MHz - pozostałe multipleksy odbieram normalnie. Początkowo wyzerował
    się jedynie wskaźnik jakości sygnału - czyli ciągle coś było nadawane, tylko
    odbiornik nie potrafił tego zdekodować a teraz zanikł też sam sygnał
    (siła = 0). Czasami się pojawia na momencik, czyżby jakieś prace remontowe
    albo awaria?

  • 2. Data: 2015-10-31 12:00:39
    Temat: Re: Multipleks na 690 MHz - Warszawa
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

> [...]
    > odbiornik nie potrafił tego zdekodować a teraz zanikł też sam sygnał
    > (siła = 0). Czasami się pojawia na momencik, czyżby jakieś prace remontowe

    http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cy
    frowa-dvb-t/planowane-przerwy/

    --
    P03