  • 11. Data: 2019-06-18 19:19:32
    Temat: Re: Czy sieć GSM wie ?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-18 o 15:41, mrvtktjv pisze:

    > Jeszcze wersja przeglądarki, czasami też to, jaka to konkretnie
    > aplikacja-przeglądarka.
    >
    > No i pobierając płatne SMS-em gry Java na telefon, po wejściu na stronę
    > pobierania (do której link przyszedł SMS-em) serwer rozpoznawał dokładny
    > model urządzenia. Jako, że do IMEI dostępu taki serwis raczej nie miał,
    > to musiał to robić na podstawie tego, co zaserwowała mu przeglądarka..

    A ten wysłany, płatny SmS to gołębiem poleciał?
    googiel też wie jaki masz sprzęt, pomimo że np. nie masz karty SIM w ogóle.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 12. Data: 2019-06-18 20:15:00
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 18.06.2019 o 09:03, rafal_m pisze:
    > Szanowni Państwo,
    >
    > czy protokoły komunikacji między telefonem komórkowym, a stacją bazową
    > pozwalają na identyfikację producenta telefonu ?
    tak i to dość precyzyjnie. jak byłem w Playu, to po zalogowaniu na ich
    stronę www, można było zobaczyć w jakim telefonie jest konkretna karta
    sim. i to nie tyle że w jakomś samsungu czy jakimś iphonie ale
    prawidłowo rozpoznawali hyundaia mb 104 !
    ToMasz

  • 13. Data: 2019-06-19 01:25:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" qeb9n4$8e7$...@d...me

> [...]
    > konkretna karta sim. i to nie tyle że w jakomś samsungu czy jakimś iphonie ale
    prawidłowo rozpoznawali hyundaia mb 104 !

    Wystarczy przełożyć SIMkę, by otrzymać propozycję ustawczą telefonu.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 14. Data: 2019-06-19 01:30:24
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Wystarczy przełożyć SIMkę, by otrzymać propozycję ustawczą telefonu.

    Simek się nie przekłada. VIN nie pasuje :]

  • 15. Data: 2019-06-21 14:17:34
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 18 Jun 2019 09:03:24 +0200, rafal_m <r...@e...com>
    wrote:

    >Innymi słowy czy sieć wie, że korzystam przykładowo ze smartfona Apple,
    >czy Samsunga ?

    Tak. Jak masz kartę Orange i zalogujesz się do ich BOA to wyświetli ci
    model telefonu z jakiego korzystasz.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2019-06-21 16:49:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 czerwca 2019 09:03:26 UTC+2 użytkownik rafal_m napisał:
> [...]
    > pozwalają na identyfikację producenta telefonu ?
    >
    > Innymi słowy czy sieć wie, że korzystam przykładowo ze smartfona Apple,

    Na pewno zna imei telefonu- bo potrafią zablokować konkretny telefon nieważne karta
    jakiej sieci w nim jest
    A jak zna imei to i zna producenta i model telefonu