  • 11. Data: 2010-10-22 02:04:25
    Temat: Re: Czy skrzynia mi sie rozpadnie zaraz czy potem ?
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krz <a...@g...pl> napisał(a):

    > Objawy wskazują na padające sprzęgło (konkretnie wycisk) - czy efekty są
    > takie same dla każdego biegu?
    >
    > Jeżeli pada ci sprzęgło - to przy BARDZO spokojnej jeździe ujedziesz
    > daleko. Jeżeli pada ci skrzynia - to masz spore szanse rozkraczyć się na
    > najbliższych paru kilometrach :)

    Ok pojeździłem z 300km, przeszło....

    Czasami jeszcze coś takiego się pojawi, ale po
    dłuższej (30 sekund?) jeździe 5..6k obrotów/min, ale znika
    po jednej zmianie biegu, i generalnie objaw taki że bieg ciężej wchodzi.

    pomagało wciśnięcie sprzęgła dwa razy....

    Generalnie to oznacza i tak koniec auta (tz. skrzyni albo
    jej elementu) ?

    kupić zimówki pojeździć chwilę i sprzedać za półdarmo?
    (jak nie mam zamiaru NIC naprawić)

    pozdrawiam.

  • 12. Data: 2010-10-22 02:07:01
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej <m...@s...pl> napisał(a):

    > z "nowa" a8 do 10tys mial bys to samo :-)

    Właśnie chyba bardziej byłby to LS 1994..2000, boje się tego
    bezpieczeństwa w a8 jednak...

    a jak wszyscy wiedza LS jest niezniszczalny czołg ;)
    nie jest to zabawka jak Merc czy BMW a bardziej coś
    jak reno (i to tańsza... - jako nowe) ale chyba też ok :)

    pozdrawiam.