  • 1. Data: 2010-10-18 00:11:36
    Temat: Przewody rozruchowe
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Hej!

    Często się tutaj przewija temat kabli rozruchowych i ich jakości więc
    uprzejmie donoszę: w Carrefour'ze właśnie można kupić kabelki z mocnymi
    krokodylkami połączonymi całkiem sporą ilością miedzi za jedyne 64pln.
    Producent się chwali, że mają 16mm2 i 400A.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 2. Data: 2010-10-18 00:46:07
    Temat: Re: Przewody rozruchowe
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-10-18 00:11, Krzysiek Kielczewski wrote:
> [...]
    > krokodylkami połączonymi całkiem sporą ilością miedzi za jedyne 64pln.
    > Producent się chwali, że mają 16mm2 i 400A.

    fascynujące, no i?

  • 3. Data: 2010-10-18 07:34:22
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnibmt43.f8d.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

> [...]
    > krokodylkami połączonymi całkiem sporą ilością miedzi za jedyne 64pln.
    > Producent się chwali, że mają 16mm2 i 400A.

    jaka dlugosc?

    --
    pozdr Z.

  • 4. Data: 2010-10-18 08:19:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 Oct 2010 00:46:07 +0200, Olek wrote:
    >fascynujące, no i?

    No i nic, niektorych zainteresuje, inni niech zaluja :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-10-18 08:42:37
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2010 00:11:36 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Producent się chwali, że mają 16mm2 i 400A.

    Tak tylko BTW - pamiętajcie tylko, że 16 mm2 w temperaturach ujemnych
    robią się już mocno nieelastyczne. Swego czasu sam sobie poczyniłem
    takie kable (właśnie o takim przekroju + mocne krokodylki) i zimą mają
    jedną wadę - są niesamowicie sztywne.

    Ale cena podana przez Krzyśka zacna - z tego co pamiętam mi wyszło
    zuważalnie drożej.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 6. Data: 2010-10-18 09:02:22
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-18, ATZ Rzeszow <a...@P...pl> wrote:

    > jaka dlugosc?

    Trzy metry.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 7. Data: 2010-10-18 09:03:56
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-18, Seba <s...@g...pl> wrote:

> [...]
    > robią się już mocno nieelastyczne. Swego czasu sam sobie poczyniłem
    > takie kable (właśnie o takim przekroju + mocne krokodylki) i zimą mają

    To mocno zależy od materiału izolacji. Jak się zrobi zimno to sprawdzę
    :)

    > Ale cena podana przez Krzyśka zacna - z tego co pamiętam mi wyszło
    > zuważalnie drożej.

    Ja się przymierzałem, żeby sobie samemu zrobić (tylko nie miałem pomysłu
    na dobre krokodylki), ale jak zobaczyłem te to kupiłem.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 8. Data: 2010-10-18 09:49:39
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > robią się już mocno nieelastyczne. Swego czasu sam sobie poczyniłem
    > takie kable (właśnie o takim przekroju + mocne krokodylki) i zimą mają

    robią się nieelastyczne bo izolacja jest dziadowska (budowa samej linki też
    ma znaczenie), można zrobić linkę 120mm2 która na mrozie będzie elastyczna,

    brat

  • 9. Data: 2010-10-18 09:52:02
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 18-10-2010 o 00:11:36 Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > krokodylkami połączonymi całkiem sporą ilością miedzi za jedyne 64pln.
    > Producent się chwali, że mają 16mm2 i 400A.

    Drogo, za 40zł można kupić na stacji paliw, i też krokodylki są solidne.

  • 10. Data: 2010-10-18 10:00:44
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 18 Paź, 09:52, MM <k...@g...pl> wrote:
    > Drogo, za 40zł można kupić na stacji paliw, i też krokodylki są solidne.

    Ta i przewodziki o przekroju 1mm2

    Pzdr.
    L.