  • 1. Data: 2012-06-07 16:25:32
    Temat: Nagrywanie video w Samsung Galaxy S2 i S3
    Od: kamil <k...@s...com>

    Witam,

    Nie mogę doszukać się tych parametrów w specyfikacji, a Samsung na maila
    nie odpisuje od dwóch dni.

    Czy orientujecie się, jaka jest maksymalna długość pliku video nagranego
    Galaxy S2 i S3? Jest jakiś limit czasowy, czy nagrywa do zapełnienia karty?

    Druga kwestia, to ile MB zajmuje średnio minuta filmu w 720p i 1080p
    nagranego tymi telefonami?

    Z góry dzięki!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 2. Data: 2012-06-08 01:56:09
    Temat: Re: Nagrywanie video w Samsung Galaxy S2 i S3
    Od: MSZ <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-07 16:25, kamil pisze:
> [...]
    > Galaxy S2 i S3? Jest jakiś limit czasowy, czy nagrywa do zapełnienia karty?

    Generalnie to nagrywał mi do oporu, ale był problem z odtwarzaniem plików,
    które miały ponad 2GB. Albo udawały, że miały bo w końcu tam jest FAT z
    limitem 2GB-1...

    --
    MSZ (de łan & ąly!) * But through eternal night
    * The twinkling of starlight

  • 3. Data: 2012-06-08 08:46:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 08 Jun 2012 01:56:09 +0200, MSZ <m...@g...com>
    wrote:
    > które miały ponad 2GB. Albo udawały, że miały bo w końcu tam jest
    FAT z
    > limitem 2GB-1...

    Chyba raczej vfat z limitem 4GB-1...
    Jeśli chodzi o wielkość pliku video w sgs2 to w full hd 1920x1080 1
    min zajmuje ok 115-120MB

    --
    Marek

  • 4. Data: 2012-06-08 10:44:52
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/06/2012 07:46, Marek wrote:
    > FAT z
    >
    > Chyba raczej vfat z limitem 4GB-1...
    > Jeśli chodzi o wielkość pliku video w sgs2 to w full hd 1920x1080 1 min
    > zajmuje ok 115-120MB

    Dzięki za odpowiedź, czyli w praktyce w full hd jakieś pół godziny (4GB
    limit) wejdzie bez problemu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil