  • 1. Data: 2011-02-12 01:11:33
    Temat: Czy to dobry zestaw? Wazny jest LGA 1156
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam
    czy ten zestaw
    http://allegro.pl/intel-core-i5-760-h55-6gb-1000gb-d
    vd-hd5770-600w-i1444055040.html
    to dobra oferta?
    Wybralem go bo chodzi mi po glowie cos takiego
    http://tonymacx86.blogspot.com/ - hackintosh.
    Waznym elementem jest plyta glowna - musi byc z hmm, mostkiem? LGA
    1156. To zdecydowanie ulatwia postawienie OSX.
    Probowalem zestawic sobie ten komputer z Allegro z czesci kupowanych
    oddzielnie i za diabla nie wychodzi mi taniej.
    Aha - zalezy mi na ciszy, wiec dojdzie cena jakiegos coolera. Zasilacz
    jest ok?
    DVD mam z poprzedniego kompa.
    Wiedze na temat hardware'u mam hmm, szczatkowa - cos tam wyczytalem w
    necie, cos podejrzalem, tak wiec moge zadawac dziwne pytania ;)

    Komputer bedzie sluzyl do obrobki foto i pozniej video.

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2011-02-12 01:15:27
    Temat: Re: Czy to dobry zestaw? Wazny jest LGA 1156
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On Feb 12, 1:11 am, Piotr Molski <p...@a...pl> wrote:
> [...]
    > necie, cos podejrzalem, tak wiec moge zadawac dziwne pytania ;)
    >
    > Komputer bedzie sluzyl do obrobki foto i pozniej video.

    tak z ciekawosci: czemu macosx? przeciez toto samo mozesz rownie
    dobrze (a, zasadniczo: nawet lepiej) zrobic pod windowsem...

  • 3. Data: 2011-02-12 01:39:48
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 12 Lut, 02:15, Szymon von Ulezalka <s...@g...com>
    wrote:

    > tak z ciekawosci: czemu macosx? przeciez toto samo mozesz rownie
    > dobrze (a, zasadniczo: nawet lepiej) zrobic pod windowsem...

    Wiesz, nie szukaj tutaj rozsadku. Teraz pisze z MBP z WinXP ;) ;) ;)
    Laptop przestal mi wystarczac - za malo miejsca na dysku na
    fotografie, na zewnetrznym, chociaz szybkim, kiepsko sie pracuje. OK -
    foto to na razie dodatek do codziennej pracy - DTP. Do tego padlo mi
    podswietlenie matrycy. Wymienilem inwerter ale niestety nie pomoglo -
    padly swietlowki albo moze cos na plycie glownej? W efekcie pracuje
    normalnie na zewnetrzym monitorze a matryca MBP jest podswietlana (po
    zdjeciu obudowy) przez... lampke stolowa ;););)
    Nawet nie mam czasu podjechac z laptopem do serwisu. Komp stacjonarny
    rozwiaze sporo problemow.
    Na codzien bedzie jednak Win7 - mam soft pc-towy. OSX bedzie bardziej
    z ciekawosci, moze pozniej zastanawie sie nad calkowita migracja
    jezeli poczuje taka potrzebe. Zeby bylo smieszniej - nigdy nie
    pracowalem na OSX - przez wiele lat smigalem na maku G4 400 i OS9. MBP
    prawie od poczatku byl z WinXP.

    Tak wiec - nie mowimy tutaj o rozsadnym dzialaniu ;) ;) ;)

    pozdr
    Piotr

  • 4. Data: 2011-02-12 08:43:25
    Od: "Waldemar" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Molski" napisał w wiadomości grup
    9g2000yqa.googlegroups.com...

    > czy ten zestaw
    >
    > http://allegro.pl/intel-core-i5-760-h55-6gb-1000gb-d
    vd-hd5770-600w-i1444055040.html
    > to dobra oferta?

    Dziwnie obsadzona pamięć: 3x2GB? To nawet w dual channel nie pójdzie.
    Do tego kiepski zasilacz. Pozornie dużo watów a tak naprawdę straszna lipa i
    kiepska jakość, po 2 latach kondensatorki w nim spuchną.

  • 5. Data: 2011-02-12 18:30:19
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 12-02-2011 o 02:11 Piotr Molski napisał na pl.comp.pecet:

    > czy ten zestaw
    > http://allegro.pl/intel-core-i5-760-h55-6gb-1000gb-d
    vd-hd5770-600w-i1444055040.html
    > to dobra oferta?

    Według mnie, nie za bardzo. Na Allegro nie wszystko jest tańsze.

    Procesor:Intel Core i5-760 /2.8GHz, 8MB, LGA1156, BOX/ 699 zł
    Płyta główna:Gigabyte H55M-UD2H /intel H55/ 320 zł
    Pamięć RAM:GoodRam 4GB (2x2GB) 1333MHz CL9 139 zł
    Druga pamięć RAM:GoodRam 4GB (2x2GB) 1333MHz CL9 139 zł
    Dysk twardy:Samsung 1 TB 7200rpm 32MB cache SATA-II F3 199 zł
    Karta graficzna:Gigabyte Radeon HD5770 1024MB DDR5 /128bit/ 450 zł
    Obudowa:SilentiumPC Gladius 600 Pure Black (bez zasilacza) 225 zł
    Zasilacz:OCZ StealthXStream2 400W 190 zł

    Suma: 2361 zł brutto + oczywiście koszty przesyłki - ESC
    2349,00 zł - ten z aukcji.
    Za dodatkowe 12 zł zyskujesz: dodatkowe 2GB RAM, o wiele lepszą obudowę,
    o wiele lepszy zasilacz. Można odjąć RAM i kupić tańszą obudowę np.
    Cooler Mastera. I-BOXy to nie są dobre obudowy.
    Takie są te rewelacyjne zestawy na Allegro i w marketach. Być może
    znalazłby jeszcze taniej, jakby lepiej poszukać.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 6. Data: 2011-02-14 20:59:29
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Dzieki Panowie za opinie. Tak myslalem, ze wlasnie na zasilaczu/
    obudowie chlopaki przyoszczedza ale nie bylem pewien.
    Zestawienie WieslaWa bardzo misie przyda. Oczywiscie nie potrzebuje
    takiej karty graficznej - wystarczy cos z 2xdvi. Nie gram.

    pozdr
    Piotr