  • 1. Data: 2011-02-11 12:41:52
    Temat: Nagrywanie płyt CD-R, CD-RW
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Upewnić się, że płyta MP3 została nagrana z
    prędkością 32-256 kb/s przy częstotliwości
    próbkowania 48 kHz, 44,1 kHz, 32 kHz

    Jak to sprawdzić, jak to nagrać (z jaką prędkoscią)?

    --
    animka

  • 2. Data: 2011-02-11 13:05:18
    Temat: Re: Nagrywanie płyt CD-R, CD-RW
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.02.2011 13:41, animka pisze:
    > Upewnić się, że płyta MP3 została nagrana z
    > prędkością 32-256 kb/s przy częstotliwości
    > próbkowania 48 kHz, 44,1 kHz, 32 kHz
    >
    > Jak to sprawdzić, jak to nagrać (z jaką prędkoscią)?

    MegaROTFL

    To są parametry plików, a nie parametry nagrywania płyty.

    A jeśli nie wiesz, jak sprawdzić parametry plików MP3, to może lepiej
    się nie zbliżaj do komputera...

  • 3. Data: 2011-02-11 14:08:46
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 11 Feb 2011 13:41:52 +0100, animka napisał(a):

    > Upewnić się, że płyta MP3 została nagrana z
    > prędkością 32-256 kb/s przy częstotliwości
    > próbkowania 48 kHz, 44,1 kHz, 32 kHz
    >
    > Jak to sprawdzić, jak to nagrać (z jaką prędkoscią)?

    NTG

    [ Wilson: Why do women always do that? (...) Create ridiculous standards ]
    [ that no human could meet, with your careers, with your kids. You got to ]
    [ be more like us men. ("House M.D. 5e13 Painless") ]

  • 4. Data: 2011-02-11 14:12:55
    Od: Jacek <a...@o...pl>

> [...]

    > prędkością 32-256 kb/s przy częstotliwości
    > próbkowania 48 kHz, 44,1 kHz, 32 kHz
    >
    > Jak to sprawdzić, jak to nagrać (z jaką prędkoscią)?

    Uzyj nagrywania 48 tysiecy plyt na sekunde (48kCDps).

  • 5. Data: 2011-02-11 14:17:28
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jak to sprawdzić, jak to nagrać (z jaką prędkoscią)?

    Próbujesz nagrać Audio CD z plików MP3?
    Zasadniczo prędkość nagrywania możesz ustawić w zależności od płyty i
    nagrywarki od 1x do max dla danej płyty (nagrywarki).
    Ja proponuję ustawić od 8x do 24x. :-)

  • 6. Data: 2011-02-11 14:19:49
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 11/02/2011 12:41, animka wrote:
    > Upewnić się, że płyta MP3 została nagrana z
    > prędkością 32-256 kb/s przy częstotliwości
    > próbkowania 48 kHz, 44,1 kHz, 32 kHz
    >
    > Jak to sprawdzić, jak to nagrać (z jaką prędkoscią)?

    http://tinyurl.com/yawsgmp

    Kamil

  • 7. Data: 2011-02-12 02:58:08
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-11 15:17, nom pisze:

> [...]
    > Zasadniczo prędkość nagrywania możesz ustawić w zależności od płyty i
    > nagrywarki od 1x do max dla danej płyty (nagrywarki).

    To ja wiem, tylko Ty wyciąłeś tekst, który był wyżej:
    Upewnić się, że płyta MP3 została nagrana z
    prędkością 32-256 kb/s przy częstotliwości
    próbkowania 48 kHz, 44,1 kHz, 32 kHz

    To jak się upewnić?

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-02-12 12:30:00
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 12-02-2011 03:58, animka napisał/a:

    > To ja wiem, tylko Ty wyciąłeś tekst, który był wyżej:
    > Upewnić się, że płyta MP3 została nagrana z
    > prędkością 32-256 kb/s przy częstotliwości
    > próbkowania 48 kHz, 44,1 kHz, 32 kHz

    To nie płyta ma być nagrana z takimi parametrami (bo to nie są parametry
    charakteryzujące płytę tylko ewentualnie jej możliwą zawartość)
    Ten kto pisał ten tekst nie miał zbyt wielkiego pojęcia.

    To są parametry plików mp3.
    PPM na danym pliku - > Właściwości

    --
    Cz.

  • 9. Data: 2011-02-12 12:39:46
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-12 03:58, animka pisze:

    > To ja wiem, tylko Ty wyciąłeś tekst, który był wyżej:
    > Upewnić się, że płyta MP3 została nagrana z
    > prędkością 32-256 kb/s przy częstotliwości
    > próbkowania 48 kHz, 44,1 kHz, 32 kHz

    już ci napisano, to nie są parametry płyty tylko plików mp3

  • 10. Data: 2011-02-12 13:18:44
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 2011-02-12 03:58, animka pisze:
    > To ja wiem, tylko Ty wyciąłeś tekst, który był wyżej:
    > Upewnić się, że płyta MP3 została nagrana z
    > prędkością 32-256 kb/s przy częstotliwości
    > próbkowania 48 kHz, 44,1 kHz, 32 kHz

    Ja przypuszczam że masz sprzęt który jest w stanie odtwarzać
    pliki mp3 nagrane na płytę (np. audiobooki, muzykę itd.).
    Chodzi o nagranie nie zwykłej płyty CD-Audio tylko płyty z
    plikami mp3 (z systemem plików). Pozwoli to nagrać
    wielokrotnie dłuższy materiał na płytę bo pliki mp3 są
    skompresowane. I podano jakiego typu pliki mp3 sprzęt potrafi
    odtwarzać więc 320kb/s już teoretycznie nie odtworzy. Przy
    nagrywaniu płyty należy zapewne wybrać "płyta z danymi/data cd".
    Parametry pliku mp3 potrafi wyświetlić prawie każdy
    komputerowy odtwarzacz muzyki mp3 np. u mnie Winamp,Media
    Player Classic - jest kwestia doklikania.

    Pozdrawiam,
    Marek