  • 1. Data: 2013-03-20 11:57:02
    Temat: Czy to teleturniej?
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    http://moto.onet.pl/13921736,0,4,filmy.html?node=28

    Czy anulowali kierowcy mandat za telefon, ponieważ funkcjonariusz organa
    ścigania nie podał powodu zatrzymania na początku? Czy Policjantowi
    grozi jakaś sankcja za teleturniej przy zatrzymaniu zamiast podania
    faktycznego powodu zatrzymania kierowcy?

  • 2. Data: 2013-03-20 12:22:41
    Temat: Re: Czy to teleturniej?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hisjusz" napisał w wiadomości
    >http://moto.onet.pl/13921736,0,4,filmy.html?node=28
    >Czy anulowali kierowcy mandat za telefon, ponieważ funkcjonariusz
    >organa ścigania nie podał powodu zatrzymania na początku?

    To nie USA, tu prawo dziala inaczej

    >Czy Policjantowi grozi jakaś sankcja za teleturniej przy zatrzymaniu
    >zamiast podania faktycznego powodu zatrzymania kierowcy?

    Pouczenie od przelozonego ?

    J.

  • 3. Data: 2013-03-20 13:57:17
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-20 12:22, J.F pisze:

    > To nie USA, tu prawo dziala inaczej

    > Pouczenie od przelozonego ?
    >
    > J.

    Wiesz czy filozofujesz? Po coś mają strategie zachowań przygotowaną.
    Ktoś nad tym myśli, ktoś układa scenariusze zachowań,przecież w tej
    organizacji nie pracują wyłącznie debile.Człowiek to maszyna i gdy
    dostaje źle przygotowane dane może się zachować w nieprzewidywalny sposób.

  • 4. Data: 2013-03-20 15:00:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Wiesz czy filozofujesz? Po coś mają strategie zachowań przygotowaną.

    No a pomysl, jaka jest wlasciwa kara dla kogos kto zamiast "aspirant
    X, zostal pan zatrzymany bo ..."
    powie "panie kierowco, co pan nabroil" ?

    Pol roku w zawiasach i wyrzucenie ze sluzby za naduzycie wladzy ?
    Czy tylko obciecie polowy premii miesiecznej ?

    J.

  • 5. Data: 2013-03-20 15:14:28
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2013-03-20 15:00, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Pol roku w zawiasach i wyrzucenie ze sluzby za naduzycie wladzy ?
    > Czy tylko obciecie polowy premii miesiecznej ?

    A jaką karę przewidzieli np za pomarańczowy pasek od zegarka, wg
    ostatnich wytycznych dotyczących m.in. dress-code?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-03-20 15:16:20
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Pol roku w zawiasach i wyrzucenie ze sluzby za naduzycie wladzy ?
    > Czy tylko obciecie polowy premii miesiecznej ?
    >
    > J.

    Nie skończyłem studiów prawniczych więc nie będę polemizował
    Opublikowałem ten sam post na prawo,zobaczymy co specjaliści opowiedzą.

  • 7. Data: 2013-03-20 15:22:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Mar 2013 15:00:36 +0100 osobnik zwany J.F napisał:

> [...]
    >
    > Pol roku w zawiasach i wyrzucenie ze sluzby za naduzycie wladzy ? Czy
    > tylko obciecie polowy premii miesiecznej ?

    opieprz pewnie wystarczy. U nas też to zaczyna działać. W stanach na
    takiej podstawie nawet morderca by się wykręcił bo policjant nie dochował
    procedur

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?