  • 1. Data: 2013-03-20 08:12:17
    Temat: A3 2003r 1.6 gaśnie
    Od: Mateusz Bogusz <k...@o...pl>

    Witam,

    Samochodzik Audi A3 1.6 benzyna 2003r. w przeciągu ostatnich dwóch
    tygodni, dwukrotnie zgasł po zatrzymaniu się na skrzyżowaniu. Dwa lata
    temu miał remont silnika z powodu uszczelki pod głowicą. Są wam znane
    jakieś typowe usterki tego motoru?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2013-03-20 08:13:40
    Temat: Re: A3 2003r 1.6 gaśnie
    Od: Mateusz Bogusz <k...@o...pl>

    Dodam tylko, że na zimnym odpala szybko i ładnie chodzi. Stąd trudno mi
    na pierwszy rzut oka coś wymyślić, szczególnie że nie mnie zgasł.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2013-03-20 10:09:39
    Od: LukaSi <x...@i...pl>

    W dniu środa, 20 marca 2013 08:12:17 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
> [...]
    >
    > tygodni, dwukrotnie zgasł po zatrzymaniu się na skrzyżowaniu. Dwa lata
    >
    > temu miał remont silnika z powodu uszczelki pod głowicą. Są wam znane

    Ten silnik ma dwie wady które mogą odpowiadać za gaśnięcie lub pracę na biegu
    jałowym: pękający kolektor dolotowy i zacinanie się elektronicznej przepustnicy
    powietrza, nie ma tam silniczka krokowego.

  • 4. Data: 2013-03-23 17:31:39
    Od: Mateusz Bogusz <k...@o...pl>

    > Ten silnik ma dwie wady które mogą odpowiadać za gaśnięcie lub pracę na biegu
    jałowym: pękający kolektor dolotowy i zacinanie się elektronicznej przepustnicy
    powietrza, nie ma tam silniczka krokowego.

    Dzięki.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz