  • 1. Data: 2013-03-20 08:54:45
    Temat: Citroen C-Elysee, jezdzi ktos tym ?
    Od: m...@g...com

    Witam

    Jak w temacie, silnik diesla, posiada ktos to auto i podzieli sie opinia jak sie
    sprawuje ?

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 2. Data: 2013-03-20 10:17:31
    Temat: Re: Citroen C-Elysee, jezdzi ktos tym ?
    Od: ALSTUDIO <a...@s...net.pl>

    W dniu 2013-03-20 08:54, m...@g...com pisze:
    > Witam
    >
    > Jak w temacie, silnik diesla, posiada ktos to auto i podzieli sie opinia jak sie
    sprawuje ?

    mysle, ze temat jeszcze swiezy.

    Tutaj taki test:
    http://francuskie.pl/test-citroen-c-elysee-sposob-na
    -kryzys

  • 3. Data: 2013-03-21 19:00:48
    Od: Krzysztof Matyasik <m...@w...pl>

    W dniu 20.03.2013 08:54, m...@g...com pisze:
    > Witam
    >
    > Jak w temacie, silnik diesla, posiada ktos to auto i podzieli sie opinia jak sie
> [...]

    Jeździłem Peugeotem 301 w każdej wersji silnikowej.

    1.6HDI jest wystarczający, ale dość głośny - co ciekawe, dwa identyczne
    modele mogą różnić się zauważalnie głośnością - generalnie, im większy
    przebieg, tym ciszej w środku.

    Średnie spalanie rzędu 5.4l/100km na dystansie 1200 km.

    Cena 10 000 zł wyższa od 1.2VTI, w którym spalanie również ukształtowało
    się na poziomie 5.4l/100km na dystansie ponad 1700 km.

    Ja bym brał 1.2VTI ze wszystkimi bajerami + tydzień wakacji w ciepłych
    krajach ;)