  • Data: 2016-08-26 19:42:17
    Temat: Czy tym skasuje eproma ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Mam na oku taką ładną lampke, różową:

    http://allegro.pl/lampa-uv-elektroniczna-do-paznokci
    -36w-4-zarowki-t-i6292964853.html

    Czy skasuje nią eproma? Pytam serio. Trafiło mnie nagle że musze
    zaprogramować staruszka, pod ręką nie mam czystego, stara lampa poszła
    na śmieci wieki temu i zostałem z niczym. EEprom nie może być bo ma być
    retro :D Internety mówią że te lampki dają radę.

    Skasuje czy nie? Powiedzmy że może sobie świecić i 10 godzin.

    A może to zadziała:

    http://allegro.pl/lampa-latarka-uv-led-utwardza-hybr
    yde-baterie-hit-i6254529520.html