  • 11. Data: 2013-08-22 13:14:16
    Temat: Re: Czy uszkodzone DDR1 moze grzac procesor?
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-22 02:10, xcpy pisze:
> [...]
    towanie_i_diagnostyka/Memtest86.html

    > Rozumiem, ?e si? przej?zyczy?e? i chodzi?o Ci o "live USB" :P.
    >
    > PS
    > Kto dzisiaj (w dobie USB) u?ywa p?yt CD/DVD?
    > To? to masochizm przez du?e "M".
    > Od tylu lat nie u?ywa?em p?yt CD/DVD, ?e ju? zapomnia?em
    > po co one w og?le by?y :).

    Mnie się przydała jak musiałam naprawić Windows8.
    Mam "nagrany" dysk naprawy systemu.
    Tylko, że nagrywarek w komputerze już nie używam ( jedna- light scribe
    padła). Jak potrzeba to podłączam pod USB nagrywarkę Toshiba. Potem
    chowam ja do szafy.

    --
    animka

  • 12. Data: 2013-08-22 13:36:43
    Od: miab <m...@w...pl>

    towanie_i_diagnostyka/Memtest86.html

    > Rozumiem, że się przejęzyczyłeś i chodziło Ci o "live USB" :P.
    >
    > PS
    > Kto dzisiaj (w dobie USB) używa płyt CD/DVD?
    > Toć to masochizm przez duże "M".
    > Od tylu lat nie używałem płyt CD/DVD, że już zapomniałem
    > po co one w ogóle były :).

    DDR1 i start z USB. DOBRE.

    miab

  • 13. Data: 2013-08-22 14:50:05
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "miab" napisał:

    towanie_i_diagnostyka/Memtest86.html

    > DDR1 i start z USB. DOBRE.

    Ale co ma do rzeczy rodzaj pamięci i możliwość startu z USB?

    JoteR

  • 14. Data: 2013-08-22 17:48:33
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-08-22 14:50, JoteR pisze:

    > Ale co ma do rzeczy rodzaj pamięci i możliwość startu z USB?

    Pewnie chodziło mu o to, że tak "starożytne" płyty jak obsługujące DDR1
    nie potrafią w opinii miaba wystartować z USB, jak to miało nieraz
    miejsce w przypadku płyt na SS7 czy pierwszych SocketA albo PGA/FCPGA
    (ale te były jeszcze na SDR SDRAM). Szanownej gimbazie oświadczem, że to
    mocno rozmija się z rzeczywistością: wszystkie płyty z DDR1 SDRAM jakie
    jeszcze mam na chodzie (2xS939 na Uli1695 i VIA K8T800 PRO oraz jeszcze
    starsza na nForce2 Ultra 400 - czyli ~10 letnie, bez najmniejszego
    problemu potrafią wystartować z USB, zarówno GMS, zewnętrznego DVDRW ma
    USB jak i HDD-USB. Najnowsza płyta która tego nie potrafi to jakiś
    Compaq SFF na i810 z Cel466 chyba z 1998/99 r., no ale to Compaq w końcu ;>

    --
    /MB

  • 15. Data: 2013-08-23 19:44:02
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "Michal" napisał:

    > wszystkie płyty z DDR1 SDRAM jakie jeszcze mam na chodzie (2xS939 na Uli1695 i
    > VIA K8T800 PRO oraz jeszcze
    > starsza na nForce2 Ultra 400 - czyli ~10 letnie, bez najmniejszego
    > problemu potrafią wystartować z USB

    Szkoda, że nie wie tego instalator WindowsXP, bo nie chce zainstalować systemu
    na pendrive i na dyskach SATA.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2013-08-24 00:55:08
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-23 19:44, Kamil pisze:

    > Szkoda, że nie wie tego instalator WindowsXP, bo nie chce zainstalować systemu
    > na pendrive i na dyskach SATA.

    Może tu coś dla siebie znajdziesz:

    http://www.google.pl/#fp=ddc1dd419173ce70&q=instalat
    or+WindowsXP%2C+bo+nie+chce+zainstalować+systemu++na
    +pendrive+i+na+dyskach+SATA

    --
    animka

  • 17. Data: 2013-08-24 01:37:40
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 23 Aug 2013 19:44:02 +0200, Kamil napisał(a):

    > Szkoda, że nie wie tego instalator WindowsXP, bo nie chce zainstalować systemu
    > na pendrive i na dyskach SATA.

    O'rly? Instalator XP nie chce zainstalować systemu na dysku SATA?

    [ Kobiety robią dla swojego wyglądu zewnętrznego to, za co handlarz ]
    [ używanymi autami poszedłby do więzienia. (Nick Nolte) ]

  • 18. Data: 2013-08-24 09:20:37
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Kamil" napisał:

    > Szkoda, że nie wie tego instalator WindowsXP, bo nie chce zainstalować
    > systemu na pendrive

    Ale co to ma do rzeczy? Mowa była o środowisku "Live", czyli minilinuchach,
    Windows PE czy nawet samodzielnie spreparowanym MS-DOS.

    > i na dyskach SATA.

    Dlaczego system sprzed 13 lat miałby natywnie obsługiwać praktycznie
    nieistniejący wówczas interfejs? Zresztą, może nie tyle obsługiwał, co dawał
    możliwość obsługi, o czym doskonale wiesz, tylko na siłę usiłujesz się
    przyczepić.

    JoteR

  • 19. Data: 2013-08-24 13:08:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Szkoda, że nie wie tego instalator WindowsXP, bo nie chce zainstalować systemu
    > na pendrive i na dyskach SATA.

    Da się zainstalować windows xp na dysku sata.

  • 20. Data: 2013-08-24 16:19:45
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > Szkoda, że nie wie tego instalator WindowsXP, bo nie chce zainstalować
    > systemu
    > na pendrive i na dyskach SATA.

    yyy... ale jaki to ma zwiazek i z czym? :)