  • 91. Data: 2010-09-08 01:17:58
    Temat: Re: Czy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy?
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Moze akurat zona mu rodzila a Ty jechales jak ostatni kapelusz?
    >

    > --
    > venioo
    > sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM
    > GG:198909
    > http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2086
    Jak rodzi żona, jak się wiezie rannego. To włącza się światła drogowe, włącza
    się klakson i jest się pojazdem uprzywilejowanym. Ma się w takiej sytuacji
    uprawnienia jak karetka. Każdy ma nie tylko prawo ale i obowiązek w sytuacji
    zagrożenia życia tak postąpić. A pierwszy napotkany patrol w policyjnym
    samochodzie po wyjaśnieniu dlaczego się tak jedzie ma obowiązek dać eskortę.

  • 92. Data: 2010-09-08 01:26:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 08 Sep 2010 01:17:58 +0200, osobnik zwany kogutek
    wystukał:

    > Jak rodzi żona, jak się wiezie rannego. To włącza się światła drogowe,
    > włącza się klakson i jest się pojazdem uprzywilejowanym.

    wow. I masz na to odpowiedni artykuł PoRD?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 93. Data: 2010-09-08 02:22:48
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Dnia piÄ&#65533;knego Wed, 08 Sep 2010 01:17:58 +0200, osobnik zwany kogutek
    > wystukaĹ&#65533;:

    siÄ&#65533; Ĺ&#65533;wiatĹ&#65533;a drogowe,

    > wow. I masz na to odpowiedni artykuĹ&#65533; PoRD?
    >

    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lÄ&#65533;k gruntu! -Chyba wysokoĹ&#65533;ci?
    > -Wiem co mĂłwiÄ&#65533;, to grunt zabija!" T.Pratchett

    W ważniejszym niż PoRD dokumencie jest stosowny zapis. Nie moja wina że go nie
    znasz.

  • 94. Data: 2010-09-08 09:35:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kogutek

    > Jak rodzi żona, jak się wiezie rannego. To włącza się światła drogowe,
    > włącza się klakson i jest się pojazdem uprzywilejowanym. Ma się w takiej
    > sytuacji uprawnienia jak karetka.

    Dobrze się czujesz?

    --
    ignorance is bliss

  • 95. Data: 2010-09-08 10:19:59
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-09-07 12:29, krzysiek82 pisze:

    > Ale ten wyprzedzający nie miał prawa być w tamtym miejscu,

    No to należało do niego strzelać!!! I nie ratować potem oczywiście. Bo
    winny.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 96. Data: 2010-09-08 10:23:41
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-08 00:26, ToMasz pisze:
    > 1 - zgłosić do ukarania, ale na grupie zostaniesz cwelem i konfidentem

    w polsce nadal to się nazywa kablowaniem, bo polacy (nie wszyscy żeby
    nie było) to bardzo prosty naród coś jak małpy w zoo.
    Nie rozumieją, że bezpieczeństwo jest w naszym wspólnym interesie. I to
    my musimy na rzecz bezpieczeństwa działać a nie tylko policja.

    > 2. olać, ale kierownik jutro pojedzie tak samo, po jutrze też i w końcu
    > trafi, na kogoś kto ma słaby refleks i skasuje mu bryke i zabije dzieci.

    większość tutaj wybierze olać, bo większość to typowe polaczki (nie
    wszyscy żeby nie było :) )

    --
    krzysiek82

  • 97. Data: 2010-09-08 10:24:41
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-07 19:28, Przemysław Bernat pisze:
    > Przyspieszyłeś gdy Ciebie wyprzedzał?

    nie, nawet gdybym miał taką możliwość to bym tego nie zrobił bo z
    przeciwko widać było już jakieś auta.

    --
    krzysiek82

  • 98. Data: 2010-09-08 10:28:16
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-07 22:02, venioo pisze:
    > Moze akurat zona mu rodzila a Ty jechales jak ostatni kapelusz?

    Tak jechałem jak ostatni kapelusz z prędkością trochę mniejszą niż
    dopuszczalna bo auto już nie chciało jechać z takim obciążeniem.

    --
    krzysiek82

  • 99. Data: 2010-09-08 10:30:08
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-07 22:16, Tomasz Pyra pisze:
    > Pomyśl o przeziębieniach - powodują takie straty w budżecie, że wypadki
    > drogowe przy tym to pryszcz.

    bierz pod uwagę, że leki kupujesz sobie sam, są jeszcze inne koszta ale
    to już raczej po stronie pracodawców którzy zwykle wyolbrzymiają swoje
    straty.

    --
    krzysiek82

  • 100. Data: 2010-09-08 10:36:14
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-08 10:19, LEPEK pisze:
    > No to należało do niego strzelać!!! I nie ratować potem oczywiście. Bo
    > winny.

    a potem się obudziłeś powiedziałeś mamo gdzie jest moje mleko, następnie
    zabrałeś tornister i kredki idąc w stronę szkoły :)

    --
    krzysiek82