  • 1. Data: 2010-09-06 22:39:13
    Temat: Sprawdzenie kupowanego samochodu (rejestr sadowy / kradziez) w internecie
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Czy mozna jakos sprawdzic on-line rejestr sadowy czy na samochodzie nie
    ma zastawu? Albo czy mozna jakos sprawdzic czy nie jest kradziony?
    Z tego co czytalem to mozna sprawdzic czy samochod nie jest kradziony
    ale potrzebny jest podpis elektroniczny. A oczywiscie takiego nie mam;)
    Ale moze jest jakis posrednik ktory moze to sprawdza i udostrepnia
    wynik? Nie musi byc oczywiscie za darmo. Wole troche zaplacic niz jechac
    do sadu.

    Skoro ksiegi wieczyste do nieruchomosci da sie juz sprawdzic przez
    internet to moze i samochod jakos da sie sprawdzic on-line.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-09-07 06:55:01
    Od: "nowe-schody.prv.pl" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ru> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Skoro ksiegi wieczyste do nieruchomosci da sie juz sprawdzic przez internet to
    > moze i samochod jakos da sie sprawdzic on-line.

    Wszystkie takie spisy nie znaczą "nie kradziony", lecz "nic nam nie wiadomo, aby
    był kradziony".

    --
    prezydent

    Renowacja schodów www.staircase-renovation.eu/pl/
    Regionalni wykonawcy poszukiwani.

  • 3. Data: 2010-09-07 09:44:15
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 6 Wrz, 22:39, Marcin <n...@n...ru> wrote:

    > wynik? Nie musi byc oczywiscie za darmo. Wole troche zaplacic niz jechac
    > do sadu.

    Nie musisz jechac do sadu, wystarczy najblizszy komisariat.

    pozdr
    AA

  • 4. Data: 2010-09-07 11:08:06
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    NIe jest tak prosto.
    Musi wlasciciel pojechac.
    A jak okaze sie kradziony to co?

  • 5. Data: 2010-09-07 11:56:01
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > NIe jest tak prosto.
    > Musi wlasciciel pojechac.
    > A jak okaze sie kradziony to co?

    to nie kupi :-)

    brat

  • 6. Data: 2010-09-07 12:04:13
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Ciekawe jaki sprzedawca podjedzie z Toba na komisariat..
    Szczegolnie w komisie..:)

  • 7. Data: 2010-09-07 12:18:57
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 07.09.2010 wchpikus <w...@w...wp.pl> napisał/a:
    > Ciekawe jaki sprzedawca podjedzie z Toba na komisariat..
    > Szczegolnie w komisie..:)
    ee... ja aktualnie sprzedaje samochod i generalnie nie mam nic przeciwko
    podjechaniu gdziekolwiek, w szczegolnosci na komisariat.

    Czego mialbym sie obawiac? :)

    Wieksze ryzyko podejmuje w sytuacji gdybym sprzedal autko, a pozniej okazalo
    sie ze bylo kradzione.

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/

  • 8. Data: 2010-09-07 15:48:23
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:i64vdm$16a3$1@news2.ipartners.pl !
    Pewnie kiero jakis, ten wchpikus . Tak se patrze i patrze jak nawija
    makaron na uszy:

    > NIe jest tak prosto.
    > Musi wlasciciel pojechac.

    Nie spotkalem sie z tym-nie legitymuja mnie z prawa wlasnosci tam gdzie
    mieszkam, wystaczy im DR. Sprawdzaja po numerze VIN i dotychczasowym
    numerze rejestracyjnym.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec