  • 41. Data: 2012-06-06 20:32:38
    Temat: Re: Czym jest programowanie?
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com>

    Dnia Wed, 06 Jun 2012 16:18:04 +0200, slawek napisal:

    > Użytkownik "Edek Pienkowski" <e...@g...com> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:jqnc4c$2tk$...@i...gazeta.pl...
    >
    > Dobre, ale wystarczy do przecinka - skoro tworzona jest informacja, to
    > metaprogramowanie jest trywialną konsekwencją.

    Podobnie jak z cofaniem wieloosiowych pojazdów, no nie wiem czy jedna oś
    w tą czy w tą nie robi żadnej różnicy.

    Edek

  • 42. Data: 2012-06-06 21:55:03
    Od: A.L. <l...@a...com>

    Nitowanie tez moze byc.

    A.L.

  • 43. Data: 2012-06-06 23:02:02
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "AK" <n...@n...com> napisał w wiadomości grup
    > Zaden postep.
    > To wszytsko (i o wiele wiecej w sensie inzynierii programowania)
    > bylo juz w Simuli67 (czyli 1967r)

    Odpowiedziałem na pytanie "co się zmieniło w Fortranie" - a nie na pytanie
    "jaki postęp osiągnięto w temacie 'języki programowania' ". Jak łatwo
    zauważyć Fortran /nieco/ poszedł do przodu... czy to dobry kierunek... to
    kolejne pytanie, ale bez znaczenia wobec tematu wątku.

  • 44. Data: 2012-06-06 23:05:57
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    > Sprzętowe sztuczne sieci neuronowe? "Programujesz je" (uczysz) przez
    > podawanie podawanie przykładów i mówienie "dobrze"/"źle" po otrzymaniu
    > odpowiedzi. Nie ma znaczenia "jak" one to zrobią, ważne, że klasyfikacja

    Czekałem na sieci neuronowe w tej dyskusji... i właśnie przypominam... jakoś
    tak utarło się mówić, że je się uczy ewentualnie stroi... ale raczej nie
    programuje.

    Ciekawe samo w sobie.

  • 45. Data: 2012-06-06 23:08:42
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    > Ale zrozum, że słowo "programowanie" ma co najmniej DWA odrębne
    > znaczenia - jedno to tworzenie oprogramowania, drugie to proces
    > "umieszczania" gotowego oprogramowania na sprzęcie w sposób który
    > spowoduje jego wykonanie.

    Nie spieram się, jedynie zawężam dyskusję do pierwszego z tych dwóch.

  • 46. Data: 2012-06-07 03:24:43
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    slawek <s...@h...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " M.M." <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Leniwi byli tamci Grecy, a zwłaszcza taki Euklides.
    Całe szczęście.

  • 47. Data: 2012-06-07 04:48:24
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 6 Jun 2012 15:58:32 +0200, AK napisał(a):

    > Piszę o tym dluzej niz Ty zyjesz :)
    > Tyle ze "mlodzi gniewni" nie chca sluchac i ciagle abarot "wymyslaja kolo".
    > zamiast normalnie i bezczelnie "uzyc czyjes" juz dawno zrobione,
    > a nawet skopiowac (nawet z jakiegos chorego GPLa - a co ! ;)
    >
    > PS: Polecam pattern GWZ-SDK (dopiero: gdy wszystko zawiedzie, siegnij do
    klawiatury).

    > AK

    W jaki sposób obliczyłeś ile ja lat żyję?

  • 48. Data: 2012-06-07 07:44:05
    Od: " alter amonu" <f...@g...pl>

    Paweł Kierski <n...@p...net> napisał(a):

    > W dniu 2012-06-06 10:27, slawek pisze:
    > [...]
    > [...]
    >
    > Pachnie pytaniem, czy byt potencjalny lub platońska idea istnieje 8-)

    W jakim sensie? (troche nie lapie tego kontekstu)

  • 49. Data: 2012-06-07 08:08:12
    Od: " " <f...@g...pl>

    noma <f...@g...pl> napisał(a):

    > pozatym mi mogloby sie podobac cos odnoszacego sie do slowa
    > bieg (run) - (ale to oldschool, wiadomo, jednakże...

    najbardziej podoba mi sie wlasnie odlschoolowe podejscie do
    programowania gdzie program byl znany wlasciwie z dokladnoscia
    do elektroniki

    moje dzisiejsze nawinapowskie podejscie jest niestety calkiem
    daleko od tamtej elektronicznej wersji i to mi sie oczywiscie
    nie podoba i tworzy mz wiele problemow, czesciowo mozna
    sobie z tym poradzic postrzegajac glowna czesc programu
    w oderwaniu jako operacje na wlasnym ramie, ale pełnej
    wiedzy i kontroli nad maszyną nie ma :(

  • 50. Data: 2012-06-07 09:55:49
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał:

    > W jaki sposób obliczyłeś ile ja lat żyję?

    Metodą typu Monte Carlo :)

    AK